نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  این شایعات به ملون نمی چسبد! پایگاه خبری لقمه: ملون نه تنها سرطانزا نیست بلکه ...

  احتمال بیشتر تشکیل سنگ کلیه در این افراد | برای جلوگیری از سنگ کلیه چه بخوریم احتمال ابتلا به سنگ کلیه به دلیل عواملی مثل کاهش م...

  در زمان امتحان، قهوه، شکلات و نوشابه ممنوع! به زمان امتحانات نزدیک می‌شویم... دلشوره و دلشوره....

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چطور می‌توان پوست را ویتامینه کنیم؟ خیلی‌ها تصور می‌کنند تمام مشکلات پوستی از ضعف کبدشان ناشی می‌شود که البته در بسیاری موارد همین‌طور است اما نه‌ همیشه! خیلی‌ها هم فکر می‌کنند مشکل از پوست چرب‌شان و لوازم آرایشی است که استفاده می‌کنند که باز هم این موارد درست هستند اما همیشه این‌طور نیست.
قند خون را با این 5 ماده غذایی کنترل کنید پایگاه خبری لقمه: مصرف مواد غذایی غنی از فیبر یکی از راه‌های کنترل دیابت است. تحقیقات نشان می‌دهد فیبر موجود در مواد غذایی گیاهی روند افزایش قند خون را کند می‌کند.
خوردنی های خواب آور کدامند؟ غذاهایی که میل می کنید، می توانند به شما احساس انرژی یا کسالت و خواب آلودگی بدهند. در واقع خوردن یک وعده غذایی ممکن است از شما یک فرد پر انرژی بسازد و غذای دیگری شما را خسته و خواب آلوده کند. اثرات اصلی مواد غذایی را می توان به محتویات آنها نسبت داد و اینکه چگونه بدن ما نسبت به آنها واکنش نشان می دهد.
14 روش برای خوش‌طمع کردن غذاها آشپزی از آن هنرهایی است که اگر کمی خلاقیت هم چاشنی آن شود، لقب «کدبانو» را برای خانم خانه همراه می‌آورد و دست‌پخت خوبش را خوب‌تر می‌کند.