نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  نکاتی در مورد بادمجان

  آیا كمبود خواب عاملی برای چاقی است؟ كارشناسان بهداشتی در كانادا تاكید كردند بر اساس شو...

  اثرات سوء استرس بر ارگانهای مختلف (2) پایگاه خبری لقمه: در مقاله ی قبل اثر استرس بر سیست...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

این مرغ عزیز را چگونه بخوریم؟ همیشه کارشناسان و متخصصان علوم غذایی، مرغ و ماهی را بهترین جایگزین گوشت قرمز معرفی می‌کنند و ورود آن به برنامه غذایی خانواده را عادت مناسبی می‌دانند، اما موضوعی که کمتر به آن پرداخته می‌شود، نوع طبخ مرغ است که در عین تنوع بخشیدن به طعم، می‌تواند آن را سالم یا ناسالم کند‌.
جینسنگ چیست؟/ چرا اینقدر مهم شده است/جینسنگ و کاهش وزن یکی از جدیدترین خبرهای تغذیه‌ای که امروزه به گوش می‌رسد اندر خواص جینسنگ است؛ با این همه خبرهای مختلف ممکن است به این فکر بیفتید که واقعاً این جینسنگ برای چه خوب است؟ و یا این که اصلاً این جینسنگ (Ginseng) چیست؟
سه استراتژی ممکن برای برخورد با همه‌گیری کرونا در ایران پایگاه خبری لقمه: اتخاذ یک سیاست تهاجمی که مانند کشورهای چین و کره ظرف سه ماه بیماری را تقریبا ریشه کن کند و ما را به زندگی عادی برگرداند بسیار بهتر از ماه‌ها زندگی در ترس با عواقبی غیرقابل پیش بینی است.
چاقی در کودکی زمینه ساز بروز همه این بیماری‌ها پایگاه خبری لقمه: رئیس پنجمین کنگره پیشگیری و درمان چاقی ایران گفت: سن ابتلا به عوارض ناشی از چاقی (دیابت و فشارخون) به حدود ۱۰ تا ۱۹ سال رسیده است.