نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  تامین آهن مورد نیاز با مصرف برنج پژوهشگران موسسه بین‌المللی تحقیقات برنج موفق به تو...

  تغذیه‌ی مناسب برای ورزشکاران کوچک با وجود این که بچه‌ها متابولیسم متفاوتی دارند اما ...

  غذاهایی كه باید آنها را بیشتر خورد تنوع محصولات و مواد غذایی و فلسفه خوردن غذاها، نشا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

بهترین نوشیدنی‌ها برای کودکان پیش‌دبستانی پزشکان اطفال آب و شیر را بهترین و مناسب‌ترین نوشیدنی برای کودکان پیش‌دبستانی می‌دانند.
آزاده نامداری کدام غذاها را بیشتر دوست داشت؟ پایگاه خبری لقمه: آزاده نامداری ضمن تاکید بر علاقه اش به غذاهای سنتی و آشپزی، به سخت تر بودن خنه داری نسبت به مجری گری ازعان داشت.
خواص شگفت انگیز کاکائو به دنبال مطالعاتی كه روی تأثیر كاكائو در پیشگیری از حملات قلبی انجام شد، محققین به این نتیجه رسیدند كه خوردن كاكائو با كاهش خطر بیماری‌های قلبی- عروقی مرتبط است.تمامی‌گیاهان، رنگدانه‌هایی دارند كه می‌توانند از بروز بیماریها جلوگیری كنند. مثلاً ماده سولفورافان (Sulforophane) موجود در كلم براكلی، از وقوع سرطان پیشگیری می‌كند و همچنین ماده آلیكین (allicin) در سیر و رنگدانه كپسایسین (capsaicin)درانواع فلفل از حملات قلبی جلوگیری می‌كنند. گیاه كاكائو نیز، مانند سایرغذاهای گیاهی، املاح و مواد آنتی اكسیدان خاص خود را دارد كه باعث كاهش ابتلاء به بیماریهایی مثل بیماری قلبی می‌شود.آنتی اكسیدان قوی موجود در دانه‌ كاكائو، فلاوونوئید است.
مقدار کالری غذاهایی که می‌خوریم چقدر است در زندگی روزانه با افراد زیادی مواجه شده‌ایم که خواهان اضافه وزن و یا کم کردن وزن بوده‌اند و یا حتی شاید خود شما نیز جزء این افراد به شمار آیید. در این مطلب شما را با میزان کالریهای موجود در غذاها آشنا می‌کنیم.