نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  با مضرات جوش ‌شیرین آشنا شوید یک متخصص تغذیه گفت: جوش شیرینی که برای تهیه خمیر ن...

  واقعیت‌هایی تلخ در مورد چای شیرین درست است که چای شیرین در وعده صبحانه مزه خوب و دلچ...

  فواید خوردن ماهی در دوران بارداری برای کودک یک کارشناس تغذیه، برای پیشگیری از حالت تهوع در درو...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

خواص پای مرغ بی‌شمار بشناسید عصاره پای مرغ، مملو از ویتامین D، ویتامین A، کلسیم، فسفر، منیزیم و اسیدهای چرب، همچنین سرشار از مواد غضروف‌ساز از جمله «سولفات کندروئتین» است که به جلوگیری و ترمیم نکروز و پوسیدگی مفاصل و غضروف‌ها کمک می‌کند.
مستحبات و مکروهات غذا خوردن در این مقاله، برخی از مواردی که باید هنگام خوردن غذا رعایت شوند، اموری که ترک آنهاهنگام غذا خوردن شایسته است،حالاتی که غذا خوردن در آنها نکوهش شده،آدابی که رعایت آنها به هنگام غذا خوردن با دیگران ضروری است وآداب پایان غذا و برچیدن سفرهاز نظر احادیث و روایات اسلامی برشمرده شده است.
غذاهای مناسب در آلودگی هوا فصل زمستان همراه است با روزهایی که آلودگی هوا در بیشترین حد خود قرار دارد. در این روزها همه چیز در محدوده اضطرار است و از هموطنان درخواست می‌شود تا آنجا که می‌توانند از مسافرت‌های غیرضروری خود در سطح شهر خودداری کنند.
تولید دانه‌های روغنی و خوداتکایی در آن یک راه رسیدن به امنیت غذایی است پایگاه خبری لقمه: در میزگردی با حضور کارشناسان، نیاز ۹۵ درصدی به واردات کالای استراتژیک دانه‌های روغنی،افزایش مصرف به موازات کاهش تولید، ظرفیت ۴.۶ میلیون تن کارخانه‌های روغن کشی و نیز ضایعات ۲۵ درصدی دانه روغنی کلزا مورد بررسی قرار گرفت.