نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  آشنایی با غذاهایی که شکم را چاق‌تر می‌کنند برخی از غذا‌ها هستند که به صورت چربی یک راست در شک...

  تأثیر مصرف مكمل كراتین و مخلوط كراتین – كربوهیدرات بر توان بی هوازی و شاخص های آسیب سلولی پایگاه خبری لقمه: امروزه مصرف مكملهای غذایی در ورز...

  دیابت هر 6 ثانیه یک قربانی می گیرد هر 6 ثانیه یک نفر در جهان بر اثر ابتلا به قند خون ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

غفلت دستگاه‌های متولی در راه‌اندازی داروخانه‌های گیاهی پایگاه خبری لقمه: نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر لزوم ساماندهی داروهای گیاهی، گفت: شرح وظایف داروخانه های گیاهی و داروخانه های عمومی باید از هم تفکیک شوند تا هر کدام به وظیفه خود عمل کنند.
آیا با داروهای ماهواره ای لاغر میشویم؟ رئیس انجمن علمی غذا و تغذیه حامی سلامت ایران تاکید کرد :« اغلب دارو های لاغری به صورت قاچاق وارد کشور می شوند که متاسفانه اساس این دارو ها بر دفع آب بدن و تحلیل عضلات است که در نهایت مصرف این داروها باعث لاغری صوری می شود
سکته یک کودک 9 ساله به دلیل چربی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: هر چه تعداد مواد غذایی در حالت فریز شده در یک خانه بیشتر شود میزان سلامت عمومی اعضای خانواده کاهش می‌یابد.
چند توصیه‌ی سالادی برای خوش اندامی اگر سالاد از مواد مناسب تهیه شده باشد به لاغری شما کمک زیادی می‌کند اما برخی از سالادها دقیقاً برعکس عمل می‌کنند مثل سالادهای سرو شده در رستوران‌ها.