نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  ممنوعیت فروش بستنی و آب میوه در خیابان ممنوع شدن فروش بستنی و آب میوه در حاشیه خیابانها، ...

  چرا باید همراه غذا پیاز بخوریم ترکیبات گوگرددار در پیاز عضلات صاف ریه را تحریک کر...

  مزایا و معایب لیوان‌های کاغذی و فومی استفاده از ظروف یک بار مصرف در بین افراد جامعه بسی...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

درمانی جالب برای آنهایی که در هنگام ورزش دچار تهوع می شوند دانشمندان به تازگی دریافته اند ، افرادی که در هنگام ورزش کردن دچار حالاتی مانند تهوع می شوند به دلیل اختلال در میزان قند و نمک خون آنها است.
خوش اندامی، چه غذایی؟ در چه زمانی؟ در این مقاله یک روز رژیمی ساده را به عنوان نمونه عنوان می‌کنیم تا بگوییم چه چیزی را در چه ساعاتی از روز مصرف کنید تا هم انرژی لازم برای کارهای روزانه را داشته باشید و هم اینکه یک روز رژیمی سالم را پشت سر بگذرانید.
با مصرف نوشابه های رژیمی، در دراز مدت چاق تر می شوید یک عضو هیات علمی انستیتو تحقیقات تغذیه کشور با هشدارنسبت به اثرات سوء طولانی مدت مصرف نوشابه های رژیمی خاطرنشان کرد:« مصرف نوشابه های رژیمی آستانه چشایی فرد را بالا می برد و فرد تمایل بیشتری به مصرف مواد شیرین پیدا می کند در نتیجه نه تنها موجب کاهش وزن نمی شود بلکه موجب افزایش وزن و به دنبال آن بروز بیماری های متابولیک می شود.»
زعفران تقلبی را چطور تشخیص بدهیم؟ تقلب در مواد غذایی این روزها كاسبی پر‌در‌آمدی برای سودجویان شده است. متخلفان هم البته برای همین چند لقمه نان حرامی كه به‌دست می‌آورند، زحمت زیادی می‌كشند و آنقدر روش‌های جدید ابداع ‌كرده‌اند كه رئیس سازمان غذا و دارو می‌گوید شناسایی این تقلب‌ها نیازمند خلاقیت است.