نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  چند راهکار ساده تغذیه ای برای کاهش دردهای نقرس پایگاه خبری لقمه: نقرس بیماری است که بر اثر تجمع ز...

  چه بخوریم که خوش به حالمان شود؟ لقمه: موز، زردآلو، کشمش، ماست، عسل، فلفل دلمه‌ای ق...

  با این خوردنی‌ها شاد شوید مردم در سرتاسر دنیا در جنبه‌های گوناگون، از مذهب گ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

استقلال اقتصادی و امنیت غذایی پایگاه خبری لقمه: مطالعات و بررسی‌های نشان دهندۀ این حقیقت است كه اقتصاد كشور بنا به علل گوناگون، از عدم تعادل‌های متنوع و متعددی رنج می‌برد. این امر، منجر به گسترش فقر، نابرابری اجتماعی، طبقاتی شدن جامعه، بیكاری و استقراض خارجی شده است. در این نوشتار برآنیم تا به این پرسش پاسخ دهیم كه آیا مبانی اقتصادی قانون اساسی باعث به وجود آمدن این عدم تعادل‌هاست؟
بخور نخورهای مبتلایان به سرماخوردگی یک کارشناس تغذیه معتقد است، افرادی که سرما خورده‌اند باید از مصرف خربزه و انگور پرهیز کنند.
چگونه هم بخوریم هم لاغر بمانیم! حرف از رژیم‌های لاغری که می‌شود همه به یاد گرسنگی و ضعف و بی‌حالی می‌افتند! درحالی که متخصصان علم تغذیه معتقدند رژیم‌های لاغری نباید هرگز باعث ذره‌ای گرسنگی شوند.
یخچالی خوشبو، تمیز و بدون برفک داشته باشیم یکی از لوازم ضروری در هر خانه ای یخچال است که همه افراد خانه با آن سرو کار دارند.از بچه ها که در آن به دنبال خوراکی می گردند تا خانم خانه که وظیفه سر و سامان دادن و نظافت آن را بر عهده دارد و البته وظیفه پر کردن قفسه های یخچال نیز به عهده مرد خانه است! بنابراین خیلی مهم است که این وسیله «همه گیر» به خوبی تمیز شده و از ظاهری خوب برخوردار باشد.