نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  ده خاصیت شکلات خوردن آنها که مرتباً شکلات می خورند کار مفیدی برای قلب ش...

  تاثیر تغذیه بر تقویت میل جنسی وقتی در مورد سلامت جنسی صحبت می‌شود، پای مسائل زیا...

  8 حقیقت شگفت انگیز درباره ی میوه ها لقمه: هر روز می خوانید، می بینید، و می شنوید که با...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

بوفه مدارس و اهمیت تغذیه دانش‌آموزان رئیس اداره بهبود تغذیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مدارس را در برابر مواد غذایی عرضه شده در بوفه، مسئول می‌داند و می‌گوید: اگر خوراکی خلاف دستورالعمل این وزارتخانه در مدرسه عرضه شود مدیران و مسئولان مدرسه باید پاسخگو باشند.
نکاتی کلیدی برای پخت سالم ترین و خوشمزه ترین کباب ها لقمه: بیشتر خانواده های ایرانی به بیرون رفتن علاقه زیادی دارند، رفتن به طبیعت و درست کردن غذاهایی مانند کباب است اما اینکه بهترین، سالم ترین و خوشمزه ترین روش برای پخت انواع کباب چیست، سوالی است که در ادامه با اشاره به نکته هایی کوتاه و کاربردی به آن پاسخ خواهیم داد ...
تـغـذیـه قـدیمی‌هـا 4 غـلط دارد گذشت زمان بر نوع خوراک ما هم تأثیر گذاشته و نسل امروز نباید از باورهای بسیار قدیمی درباره غذا خوردن پیروی کنند؛ باورهایی که اشاره‌ای به مهم‌ترین آن‌ها خواهیم داشت.
از نگهداری حلیم و داغ کردن آن به شدت بپرهیزید یک متخصص بهداشت موادغذایی تاکید کرد: «یکی از غذاهای پرطرفدار در ایام ماه مبارک رمضان حلیم است که توصیه می‌شود برای خرید آن حتما به ظاهر مغازه یا رستوران، بهداشت کارکنان و داشتن کارت مجوز بهداشت و... توجه شود.»