نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  تغذیه مناسب برای جوش خوردن شکستگی استخوان غذایی که می‌خورید تأثیر مهمی در سرعت جوش خوردن شکس...

  اهمیت تغذیه مادر در رشد کودک

  با هم غذا بخورید تا سالم بمانید حتما این اصطلاح را زیاد شنیده‌اید که اغلب راجع به ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

افزایش خطر کرونا هندی/ جزییاتی از تردد شبانه شب‌های قدر پایگاه خبری لقمه: علیرضا رئیسی ضمن تشریح وضعیت بیماری کرونا در کشور، درباره وضعیت جدید شهرها، ویروس کووید هندی و برنامه واکسیناسیون توضیحاتی ارائه کرد.
خوردنی های خواب آور کدامند؟ غذاهایی که میل می کنید، می توانند به شما احساس انرژی یا کسالت و خواب آلودگی بدهند. در واقع خوردن یک وعده غذایی ممکن است از شما یک فرد پر انرژی بسازد و غذای دیگری شما را خسته و خواب آلوده کند. اثرات اصلی مواد غذایی را می توان به محتویات آنها نسبت داد و اینکه چگونه بدن ما نسبت به آنها واکنش نشان می دهد.
میوه؛ سؤالات و نگرانی‌ها در موقع خرید میوه‌ها، فقط نگاهی بیندازید به این همه رنگ زیبا که همانند رنگین کمان می‌مانند، در حالی که هر رنگ حاوی مواد مغذی است که سلامت بدن را تأمین می‌کنند.
آشپزی از هیات تا پروژه های سینمایی پایگاه خبری لقمه: زندگی خصوصی بازیگران، سلایق و روابط‌شان همیشه برای مردم جذاب بوده. آنها دوست دارند بدانند بازیگر مورد علاقه‌شان چه لباسی می‌پوشد، از کدام فروشگاه می‌خرد، چه عطری می‌زند، به چه برند و مارکی گرایش دارد، پاتوقش کجاست و برای این‌که غذا بخورد، عموما به چه رستورانی می‌رود.