نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  نقش تغذیه در پیشگیری از بزرگی پروستات تکرر ادرار، بیدار شدن از خواب در شب برای دفع ادرار...

  تاثیر غذاهای پرچرب در ابتلا به سرطان لوزالمعده بر اساس اعلام مرکز تحقیقات سرطان دانشگاه علوم پزشک...

  كمی استرس برای سلامتی مفید است محققان ادعا كردند كه میزان كمی از استرس می‌تواند ب...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

معجزه یک رژیم غذایی، مهار افسردگی با سیب پایگاه خبری لقمه: سروتونین سبب ایجاد تحرک و نشاط در بدن می‌شود و احساس مثبت بودن، خوب بودن یا مفید بودن در فرد را تقویت می‌کند. کاهش سطح سروتونین مغز از علل اصلی پرخاشگری، کم‌حوصلگی و افسردگی است.
با بوی بد دهان به طور قطعی خداحافظی کنید در روش درمان بوی بد دهان با لیزر،مراقبتهای ویژه ی پس از جراحی نیز حذف می گردد، به طوری که پس از پایان یافتن جلسه درمان،بیمار می تواند بر خلاف روش جراحی متداول به راحتی غذا مصرف کند.
تلاش دختران ایرانی برای «باربی شدن» «ممنون، میل ندارم. برنج کم می‌خورم. میلی به گوشت قرمز ندارم. شب‌ها شام نمی‌خورم. به جای پروتئین، سالاد می‌خورم و...» شنیدن این جملات از زبان دختران و زنان ایرانی در سال‌های اخیر به رواج بی‌اشتهایی‌های عصبی و دامن زدن به توهم چاقی میان آن‌ها کمک کرده است. موضوعی که بیش از هر چیز، شاید ریشه در باورها و خرده فرهنگ‌های غلط جامعه داشته باشد و جامعه زنان ایرانی را درگیر مشکلاتی اساسی در زندگی کند.
خواص انواع آب‌میوه و سبزیجات آب میوه ها و سبزیجات نه تنها بسیار خوش‌طعم، لذیذ و نشاط‌آور بوده، بلكه باعث ایجاد انرژی و حس جوانی می‌شوند.