نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  بهترین گوشت برای مصرف کدام است؟ گوشت جزو بهترین غذاهاست؛ به شرطی که در مصرف آن افر...

  توت‌فرنگی، نوبرانه‌ای کم کالری توت‌فرنگی منبع خوبی از فیبر، ویتامین C، پتاسیم و آ...

  هویج بستنی یا فالوده بستنی؟ در این روزهای گرم وقتی تشنه می‌شویم، حاضریم از هر ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

ماهیان دریایی سالم‌ترند یا پرورشی؟! در جهان استقبال از مصرف ماهی پرورشی به دلیل اطمینان از رعایت اصول فنی و بهداشتی و سیستم‌های تحت کنترل انسانی بیشتر از ماهیان دریایی شده است چون با رشد اقتصادی کشورها و صنعتی شدن و آلودگی آب‌ها، امکان وجود فلزات سنگین و سموم بالاخص جیوه در گوشت ماهیان بالاتر رفته لذا گرایش مصرف‌کنندگان به ماهیان پرورشی است.
چهار مکمل برای داشتن خواب طبیعی و راحت خواب راحتی ندارید؟ پزشکان معتقدند باید علت نداشتن خواب راحت را در سبک زندگی - مصرف بیش از اندازه کافئین، ورزش نکردن، کار شبانه و تماشای تلویزیون پس از رفتن به رختخواب - افراد جست و جو کرد.
اختلاف سه برابری قیمت گوجه از مزرعه تا بازار/سودی که به جیب کشاورز نمی رود برداشت محصول گوجه‌فرنگی در شهرستان دشتی و دیگر نقاط استان بوشهر هر سال از نیمه آذرماه شروع می‌شود و تا اسفندماه ادامه دارد. نشاهایی که آبان‌ماه کشت شده‌اند نیز، برداشت محصول آن در فروردین‌ و اردیبهشت‌ به پایان می‌رسد.
مضرات نگهداری گوشت چرخ‌کرده در فریزر کسانی که قصد استفاده از گوشت چرخی را دارند، باید گوشت را به صورت تازه به تازه چرخ کنند و حداکثر تا 3 روز آن را داخل یخچال بگذارند.