نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  بهترین روش پخت ماهی هدف از خوردن ماهی چیست و چرا مصرف حداقل 2 وعده گوش...

  رابطه پیتزا و سکته های قلبی متخصص قلب و عروق به شهروندان توصیه كرد: از غذاهای ...

  لزوم سالم‌سازی سبزیجات و میوه‌جات خام قبل از مصرف مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت نیشابو...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چرا باید ویتامین بخوریم؟ آیا شما واقعا˝ می دانید که ویتامین هایی نظیر A و B و C و D و ... به چه کار می آیند؟ و چرا باید زحمت استفاده از آنها را بکشید؟ با ما همراه شوید تا درباره برخی دلایل مصرف این ویتامین ها به شما توضیحاتی ارائه دهیم.
19 گام تا لاغری و کاهش وزن اضافه وزن و چاقی از مشكل‌‌هایی است كه افراد زیادی با آن دست به گریبان هستند. روش‌های مختلفی هم برای كاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام وجود دارد كه البته همگی آنها اصولی و صحیح نیستند.
خوردنی‌هایی که شکم شما را بزرگ می‌کند اندازه شکم تنها در موضوع اضافه وزن مطرح نیست بلکه در ارتباط با گوارش نیز اهمیت می‌یابد. در واقع در برخی موارد، عملکرد نامناسب دستگاه گوارش باعث برآمدن و متورم شدن شکم می‌شود. در این مقاله که حاصل تلاش همکارانمان در گروه ترجمه روزنامه خورشید است برآن شدیم تا با چندنکته، به خانم‌ها و آقایانی که تمایل دارند شکم صافی داشته باشند متذکر شویم، از خوردن برخی مواد غذایی اجتناب کنند.
جذب نیروهای کار جدید با توسعه بخش کشاورزی/چه موقع صادرات اشتباه است؟ یک کارشناس حوزه کار، بخش کشاورزی را موجب بکارگیری نیروهای کار جدید و رونق تولید و اشتغال دانست اما گفت که صادرات محصولات کشاورزی در شرایطی که تقاضای داخلی برای آن وجود دارد، صحیح نیست و موجب برهم خوردن عرضه و تقاضا می شود.