نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  مسمومیت های غذایی باور نکردنی! همه ساله در جهان افراد زیادی به خاطر بروز مسمومیت ...

  چاره‌ای برای پرخوری استرسی هر كسی كه در پیتزا یا بستنی دنبال آرامش می گردد می...

  وزن، تحرک و تغذیه عوامل مؤثر در ایجاد پوکی استخوان معاون مرکز تحقیقات استئوپروز گفت: تحرک و تغذیه از ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

تغذیه خوب برای داشتن حافظه خوب می‌دانیم هر غذایی که می‌خوریم تاثیر خاصی بر بدن‌مان می‌گذارد و تغییراتی مثبت یا منفی در آن ایجاد می‌کند. البته چنین تغییراتی فقط به جسم محدود نمی‌شود و حتی می‌تواند وضع مغزی و فکری ما را هم تحت تاثیر قرار دهد، بنابراین مهم است طوری غذا بخوریم که نیازهای مغزمان هم بخوبی تامین شود.
اکسیری برای طول عمر هلیله سیاه، گیاهی است معروف به اکسیر طول عمر که بومی کشور هند است و برای درمان بیماری های متعدد از آن استفاده می شود.
عادات غذایی کم‌خونی‌ آور کم‌خونی فقر آهن از شایع‌ترین کم‌خونی‌هاست. بر اساس جدیدترین بررسی‌ها، مشخص شده است 20 درصد خانم‌ها، 50 درصد خانم‌های باردار و 3 درصد آقایان به اندازه کافی آهن دریافت نمی‌کنند و همین امر باعث می‌شود کم‌خونی ناشی از کمبود این ماده معدنی در آن‌ها بروز کند.
مقابله با اشتباهات تغذیه ای همه ما کمابیش در زندگی ضعف‌هایی داریم که ما را آسیب‌پذیر می‌کنند. در حوزه تغذیه نیز این ضعف‌ها وجود دارند و به مراتب بیشتر هم هستند. وقتی سال‌ها به خوردن یک ماده غذایی نامناسب عادت کرده‌ایم دل کندن از آن خیلی سخت است حتی اگر بدانیم به سلامتی‌مان آسیب می‌زنیم. اما در مقابل این ضعف‌ها چه باید کرد؟