نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  فرمول بستنی چیست؟ تابستان که می‌شود، سرانه مصرف خوراكی‌هایی مانند بس...

  رژیم غذایی برای رفع خستگی های همیشگی/به هنگام وارونگی و ایستایی هوا، کم خون ها در خطرند یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی با اشاره به اهمیت رعا...

  با این میوه‌های پاییزی به جنگ آلودگی هوا بروید عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: ا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

طرز تهیه و خواص گلاب/چه کسانی نباید گلاب بخورند از قدیم گلاب برای مردم خواص دارویی داشت اما امروزه گلاب هم در غذا و هم در طب پزشکی و طب سنتی به کار می رود حالا با ما همراه باشید تا از فواید مصرف گلاب بگوییم.
شش خوراکی زمستانی شگفت انگیز را بشناسید بسیاری از محصولات غذایی زمستان ممکن است برای مردم ناآشنا باشند اما غذاهایی که می توان با آنها تهیه کرد، برای بالا بردن سیستم ایمنی بدن بسیار مفید هستند.
بهترین راه برای تجربه خوردن یک غذای محلی اصیل پایگاه خبری لقمه: با توجه به تنوع فرهنگ‌ها و مناطق در ایران، هر روستا و منطقه می‌تواند غذاهای محلی خاصی داشته باشد. غذاهایی که در منوی هیچ رستورانی مشابهش یافت نمی شود و خوردن آن می‌تواند تجربه بی‌نظیری باشد. نکته ی اصلی اینجاست که برای مزه کردن غذاهای خاطره انگیز بهتر است رستوران های جذاب را رها کرده و مانند محلی ها غذا بخورید. بهترین غذاها در مقصدی که به آن سفر می کنید آنهایی هستند که مردم همان منطقه می خورند.
چرا نباید با پرخورها ازدواج کنید! اگر یکی از زوج ها چاق باشد و اهمیتی به تناسب اندام خود ندهد احتمال آنکه همسرش نیز چاق شود 37 درصد بیشتر است.