نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  غذاهای معجزه گر کدامند؟

  30 دقیقه ورزش در روز برای کاهش وزن کافی است تحقیقات جدید نشان داد که 30 دقیقه ورزش در روز برای...

  حقایقی درباره "تاریخ انقضا"ی موادغذایی برای بسیاری از ما بارها اتفاق افتاده که مقابل یخچا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

افراد دیابتی که قند کنترل شده ای دارند ممنوعیت غذایی ندارند رئیس انجمن دیابت با بیان اینکه«نوع تغذیه افراد مبتلا به دیابت 2 بستگی به سن افراد مبتلا و وزن و فعالیت های جسمی آنها دارد.» گفت:«برای افراد دیابتی که قند کنترل شده ای دارند محدودیت غذایی داریم اما ممنوعیت غذایی نداریم.»
علائم فاسد شدن قارچ خوراکی/قارچ سالم چه نشانه ‌هایی دارد؟ آشنایی با علائم فاسد شدن قارچ و روش‌ های تشخیص قارچ خراب از قارچ سالم این امکان را برای شما ایجاد می کند تا بتوانید قارچ ‌های ناسالم را از سالم تشخیص دهید و طعم و کیفیت غذا خود را بهبود بخشید.
قابل توجه خانم‌هایی که بعد از ازدواج چاق شده‌اند در موارد زیادی مشاهده می کنیم خانم قبل از ازدواج در کنترل وزن و تناسب اندامشان دقت و حساسیت فوق العاده ای دارند؛ اما پس از ازدواج با اضافه وزن زیادی مواجه می شوند و هرگز پی به علت آن نمی برند. در این مطلب به مواردی که موجب این اتفاق می شود، می پردازیم.
7 ماده غذایی برای مبارزه با چربی های شکم امروزه بیماری های التهابی و چاقی موضعی شکم افزایش پیدا کرده است که بسیاری از مردم را با مشکل روبرو کرده است مواردی که در زیر ذکر می شود در کاهش التهابات و کاهش چربی شکم موثر است در صورتی که از این مواد غذایی استفاده کنید و ورزش روزانه را با آن همراه کنید چربی موضعی شکم شما کاهش پیدا می کند.