نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  تركیب فست فود با قهوه كشنده است لقمه: اگر عاشق خوردن فست فود هستید از این پس مراقب...

  پیشگیری از سرطان‌ با تغذیه امروزه به طور گسترده‌ای در تمام دنیا این باور که م...

  موادغذایی بی‌ضرر و کشنده برخی از مواد غذایی برای سلامتی مفید اما به دلایلی...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

هیچ‌یک از نوشیدنی‌های کفیر در بازار ایران، کفیر نیست! یک متخصص صنایع غذایی تاکید کرد:«هیچ کدام از دوغ هایی که به نام نوشیدنی کفیر در بازار وجود دارد در واقع کفیر نیست چرا که تولید کفیر به لحاظ شرعی در کشورهای اسلامی اشکال دارد.»
آموزش دوخت سرویس دم‌کنی در این متن ما به آموزش یکی ازدم کنی ها می پر دازیم و شما در سایزهای دلخواه ومتفاوت میتوانید درست کنید.
مخرب‌ترین شیوه‌های كاهش وزن پای صحبت بسیاری از افراد كه می‌نشینیم، بر این باور هستند كه بهترین رژیم غذایی ممكن را در پیش گرفته‌اند و توانسته‌اند به زعم خودشان معجزه‌ای را بیافرینند زیرا در طول یك هفته چند كیلوگرم از وزنشان و چند سانتی‌متر از سایز دور كمر‌شان را كاهش داده‌اند در حالی كه به عقیده متخصصان تغذیه، این اشتباه‌ترین باور ممكن و نادرست‌ترین شیوه‌ای است كه افراد در پیش می‌گیرند و گاهی سلامت خود را به خطر می‌اندازند...
راهنمای خرید و نگهداری ظروف و اشیای نقره نقره یکی از فلزات گرانبها و محبوب پس از طلاست که اکثر ما زیور‌آلات، مجسمه و آینه شمعدان یا ظروفی از این جنس در خانه داریم.اشیا و ظروفی که امروزه بیش از سابق مخاطب و خواهان پیدا کرده است و به همین دلیل در هر نقره‌فروشی مدل‌های گوناگونی از ظرف و ظروف از نمکدان و کارد و چنگال گرفته یا سرویس‌های چایخوری و... پشت ویترین جلوه‌گری کرده و دل از تماشاچیان پشت ویترین می‌برند. در این نوشتار ضمن اشاره به برخی از مواردی که هنگام خرید ظروف و اشیا نقره باید مدنظر قرار داد، به ارائه برخی اطلاعات در مورد این کالا پرداخته‌ایم. اگر به این موضوع علاقه‌مندید، ادامه مطلب را بخوانید.