به گزارش لقمه، جمشید حمزه زاده اظهار داشت: جامعه هتلداران ایران در نوروز امسال 4 هزار و 350 مورد بازرسی محسوس و نامحسوس از هتلهای کشور داشته است.
وی افزود: جامعه هتلداران در ایام نوروز تلفن 2857 را در اختیار مردم قرار داده بود تا هر گونه مشکلی در زمینه هتلها را به جامعه اعلام کنند و مورد پیگیری قرار گیرد.
رئیس جامعه هتلداران ایران درباره نتایج بازرسیها نیز گفت: بازرسیها در حد تذکر بود و امکان برخورد جدی در تعطیلات نوروز که زمان سفرهای مردم است وجود نداشت بیشتر بازرسیها در جهت رفع نواقص خدمات هتلها به مردم بود.
بازگشت به صفحه نخست
نقل از :فارس