نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  چه بخوریم تا ام اس نگیریم؟ بحران ویتامین دی این روزها در جماعت ایرانی به اوج ...

  خوراکی هایی که زنان را سرد می کند مزاج زنان سردتر از مردان است و برای حفظ سلامتی خو...

  امکان تقلب در بازار گسترده داروهای لاغری پایگاه خبری لقمه: مدیرکل آزمایشگاه های مرجع سازمان...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

حجت الله ایوبی: نوروز سفره رنگین الهی بر زمین است پایگاه خبری لقمه: حجت الله ایوبی گفت: جشن نوروز جشن نیکی هاست و جشنواره رنگ، ما از دیار رنگیم و گرمی و آفتاب، چه زیبا گفت مختومقلی که نوروز سفره رنگین الهی بر زمین است و رنگ کجا و دشنه و جنگ کجا؟
افزایش خطر کرونا هندی/ جزییاتی از تردد شبانه شب‌های قدر پایگاه خبری لقمه: علیرضا رئیسی ضمن تشریح وضعیت بیماری کرونا در کشور، درباره وضعیت جدید شهرها، ویروس کووید هندی و برنامه واکسیناسیون توضیحاتی ارائه کرد.
شام ‌خوردن را كنار نگذارید «شب‌ها شام نمی‌خورم، برنج و نان را كه كاملا از وعده غذایی شب حذف كرده‌ام، شب‌ها یك لیوان شیر، یك ظرف سالاد یا حتی یك عدد سیب به عنوان شام برایم كافی است». اینها جملاتی است كه این روزها از زبان بسیاری از افراد و بخصوص خانم‌ها می‌شنویم.
با مصرف نوشابه های رژیمی، در دراز مدت چاق تر می شوید یک عضو هیات علمی انستیتو تحقیقات تغذیه کشور با هشدارنسبت به اثرات سوء طولانی مدت مصرف نوشابه های رژیمی خاطرنشان کرد:« مصرف نوشابه های رژیمی آستانه چشایی فرد را بالا می برد و فرد تمایل بیشتری به مصرف مواد شیرین پیدا می کند در نتیجه نه تنها موجب کاهش وزن نمی شود بلکه موجب افزایش وزن و به دنبال آن بروز بیماری های متابولیک می شود.»