نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  کمبود کدام ویتامین به کاهش و توقف رشد بدن می انجامد؟ دکتر تیرنگ نیستانی گفت: کمبود روی برای نخستین بار ...

  ویتامین ضد پوسیدگی دندان را بشناسید مشخص شد در کودکانی که دچار کمبود ویتامین D هستند، ...

  روغن‌ زیتون را حرارت ندهید کارشناسان تغذیه در چند مطالعه مختلف تاکید کردند که...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

هفت ماده غذایی که در رژیم غذایی نباید فراموش کنیم در سال های اخیر ، بیش از نیمی از افراد دچار اضافه دریافت مواد غذایی هستند و بخشی هم کمبود دریافت و لاغری دارند.
كدام موادغذایی را باید در یخچال گذاشت؟ برای خریدكردن از خانه خارج می‌شوید، خریدهایتان را می‌كنید و به خانه برمی‌گردید، همه چیزهایی را كه خریده‌اید در جای خودشان قرار می‌دهید و موادغذایی را در یخچال و فریزر می‌گذارید و سپس راحت مقابل تلویزیون دراز می‌كشید اما صبر كنید، دست نگه دارید، می‌دانید برخی از موادغذایی اگر در یخچال و فریزر نگهداری شوند، ارزش غذایی خود را از دست می‌دهند و زودتر خراب می‌شوند؟ این را هم می‌دانید كه برخی از موادغذایی كه در محیط خانه و در فضای معمول نگه می‌دارید از فریزشدن سود خواهند برد؟
با چربی های تیره به آسانی لاغر شوید! تا همین اواخر ، دانشمندان گمان نمی کردند که افراد بزرگسال دارای این نوع چربی باشند . بلکه تنها تصور می شود نوزدان برای حفظ گرمای بدن دارای چنین نوع چربی هستند و بعدها با شکل گرفتن ماهیچه های بیشتر این نوع چربی از بین می رود. اما تحقیقات اخیر ثابت کرده که بیش از نیمی مردان زنان دارای این نوع چربی می باشند.
کاهش نرخ رشد نقدینگی به تنهایی برای مهار تورم کافی نیست/ لزوم اجرای سیاست های تثبیت پایگاه خبری لقمه: عدم کاهش چشم گیر تورم با توجه به موفقیت دولت سیزدهم در نزولی کردن روند رشد نقدینگی، نشان می دهد نوسانات نرخ ارز نقش غیر قابل انکاری را در جهش های تورمی ایفا می کند و مهار پایدار تورم مستلزم اعمال و اجرای سیاست های تثبیتی به صورت کامل است.