نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  خوراکی هایی در نقش خمیر دندان اگر به دنبال داشتن دندان هایی سفید،محکم و سالم هس...

  خوراکی های انرژی زا را بشناسید در این مقاله قصد داریم 12 نوع خوراكی مناسب برای قب...

  چربی های رژیم غذایی، بر کیفیت اسپرم اثر دارند این یافته‌ها نشان می‌دهد که رابطه‌ای میان عوامل قا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

خوردنی‌هایی که شکم شما را بزرگ می‌کند اندازه شکم تنها در موضوع اضافه وزن مطرح نیست بلکه در ارتباط با گوارش نیز اهمیت می‌یابد. در واقع در برخی موارد، عملکرد نامناسب دستگاه گوارش باعث برآمدن و متورم شدن شکم می‌شود. در این مقاله که حاصل تلاش همکارانمان در گروه ترجمه روزنامه خورشید است برآن شدیم تا با چندنکته، به خانم‌ها و آقایانی که تمایل دارند شکم صافی داشته باشند متذکر شویم، از خوردن برخی مواد غذایی اجتناب کنند.
رژیم غذایی ویژه دوران بارداری شرایط بدنی و وضعیت تغذیه ای مادر در دوران قبل و در حین بارداری می تواند بسیار مهم باشد و در انتها به یک بارداری خوب منجر شود، که یکی از تصمیم های صحیح این است که خانم ها در قبل از بارداری وضعیت بدنی خود را اصلاح کنند.
چند دلیل خوب برای مصرف بیشتر سیر سیر برای پیشگیری از دیابت نوع 2 نیز موثر است. به خاطر این که ترکیبات آن به کبد کمک می‌کند تا مازاد قند خون را دفع کند.
چرا ب آ از جشن عکاسان سینما حمایت کرد/حس خوب در کنار برندینگ پایگاه خبری لقمه:مدیر تبلیغات و از سهام داران گروه تولیدی ب.آ از دلایل حضور این برند قضای در کنار هنرمندان و حمایت از رویدادهای هنری همچون جشن عکاسان سینما سخن گفت.