نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  شیر مادر بهترین غذا علیه باکتری ها لقمه: بندناف یکی از مهمترین مکانها برای استقرار با...

  هدف گذاری در رژیم کاهش وزن صرف نظر از اینکه دلیل لاغر شدن چه باشد کاهش وزن مو...

  پروتئین زیاد ، علت از کارافتادن کلیه ها طبق بررسی ها هر آمریکایی 7 برابر و هر اروپایی 5 بر...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

مواد غذایی مخصوص خانم‌ ها کدامند ؟ پنیر پارمسان برای تقویت استخوان و کلسیم برای جلوگیری از پوکی استخوان مفید می‌باشد. ماست و شیر بدون چربی نیز بسیار مفیدند، اما چه کسی آنها را سه بار در روز مصرف می‌کند؟
زعفران تقلبی را چطور تشخیص بدهیم؟ تقلب در مواد غذایی این روزها كاسبی پر‌در‌آمدی برای سودجویان شده است. متخلفان هم البته برای همین چند لقمه نان حرامی كه به‌دست می‌آورند، زحمت زیادی می‌كشند و آنقدر روش‌های جدید ابداع ‌كرده‌اند كه رئیس سازمان غذا و دارو می‌گوید شناسایی این تقلب‌ها نیازمند خلاقیت است.
مصرف زیاد آسپرین منجر به کوری می‌شود پژوهشگران علوم پزشکی در دانشگاه ویسکانسن آمریکا دریافتند: افرادی که به طور دائم آسپرین را به مدت دست کم ۱۰ سال مصرف می‌کنند؛ با خطر نابینایی و بیماری ماکولا دژنراسیون (Macular degeneration) ‏ روبه رو هستند که با بالارفتن سن در ارتباط است.
بهترین راه لاغری چیست؟ چاقی معضلی است که امروز گریبان خیلی ها را گرفته است زندگی ماشینی و نحوه نا درست تغذیه مهمترین عوامل چاقی است اما برای داشتن یک بدن متناسب چه باید کرد ؟ چطور بخوریم که چاق نشویم ؟ بهترین راه های لاغری چیست ؟