نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  چند توصیه برای کاهش اشتها تمام آنهایی که اهل رژیم‌ گرفتن‌ هستند، حتما این نک...

  10 تفاله غذایی که بهتر است آنها را دور نریزید ته مانده ها و تفاله های بعضی از غذاها و میوه هایی ...

  اثرات سوء استرس بر ارگانهای مختلف (2) پایگاه خبری لقمه: در مقاله ی قبل اثر استرس بر سیست...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

غذاهای باکلاس چگونه بدن را به تباهی می‌کشاند؟ موادغذایی و تنقلات بی‌ارزشی در افراد جامعه ما به وفور مصرف می‌شود؛ تغذیه نامناسب امروزه عامل بروز بسیاری از مشکلات مانند بلوغ‌های زودرس, رنگ‌های پریده, بی‌اشتهایی, تیک‌های عصبی, افسردگی‌ها و اعصاب‌های به هم ریخته است.
فست فودها و اختلال در سوخت و ساز بدن پایگاه خبری لقمه: پیر، جوان، کودک، چاق، لاغر، عادی، در هر شرایطی که هستید باید از خطرهای هر روز و هر شب رفتن به همبرگر فروشی و پیتزا فروشی آگاه باشید و سعی کنید دفعات این برنامه‌ها را به حداقل برسانید. اما اگر چاق هستید، به دانسته‌هایتان این را هم اضافه کنید، خطر فست فودها، علاوه بر چاق کردن افراد و افزایش خطر بیماری‌های قلبی، اختلال در سوخت و ساز بدن است که به ویژه در افراد چاق بیشتر است. یعنی آدم هایی که چاق هستند، بیشتر از افراد لاغر، از این غذاها آسیب می بینند.
ویژگی های عسل مرغوب چیست؟ برای بهره بردن از خواص فراوان و شفا د هندگی عسل، از این نوع استفاده نکنید. در حالت کلی عسل تهیه شده از مواد قندی که زنبور عسل هیچ گونه نقشی در جمع آوری آن نداشته باشد و افزودن هر ماده ای دیگر اعم از مواد قندی و انواع اسانس ها، رنگ ها وانواع نگهدارنده ها به عسل، جزء موارد تقلب محسوب می شود و ارزش آن در مقایسه با عسل صفر است.
مضرات مصرف زیاد قند و شکر/کمتر از ۱۰ درصد انرژی از مواد قندی تأمین شود مصرف زیاد قند و شکر و مواد غذایی حاوی آنها تبعات زیادی از جمله پوسیدگی دندان در کودکان و اضافه وزن، دیابت، بیماری قلبی و آرتریت را در سنین بالاتر به دنبال دارد.