نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  مضرات نوشیدنی های انرژی زا همه می دانیم که نوشیدنی های گازدار برای سلامت خوب ...

  اضافه وزن در کمین کودکان مادران سیگاری‌ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: کودکا...

  ۶ نوع ماده غذایی گیاهی موثر در کاهش فشار خون پایگاه خبری لقمه: اگر بدنبال راهکار‌های ساده برای ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آشنایی با مواد خوراکی تقویت‌ کننده تمرکز با یک رژیم غذایی ساده می‌توانید حالتان را بهتر کرده و با افزایش تمرکز خود فعالیت و عملکرد بهتری در کارهای روزمره داشته باشید.
12 عادت غذایی نشاط آور در این مطلب، تعدادی از این خوراكی‌ها و برخی از عادت‌های غذایی موثر در افزایش نشاط و انرژی را به شما معرفی می‌كنیم.
موهایی زیبا با 4 ماده‌ی مغذی متخصصان معتقدند که موها آینه سلامت انسان هستند. کمبود ویتامین‌ها و مواد معدنی به راحتی می‌تواند سلامت موها را به خطر انداخته و به آن‌ها آسیب بزند. بر عکس داشتن تغذیه‌ی مناسب، متنوع و سرشار از پروتئین و دیگر مواد مغذی موها را زیبا و سالم‌تر می‌سازد.
هزار دلیل برای نوشیدن یک استكان چای داغ شاید در حین نوشیدن چای هیچ وقت ذهنتان را درگیر چنین قضیه‌ای نکرده باشید اما واقعیت درباره چای در بسیاری نکته‌ها نهفته بسیاری درباره چای است که بعید نیست خیلی از آدم‌های چای خور هم از اصل ماجرا بی‌خبر باشند. آنچه که معمول است نوشیدن یک فنجان چای داغ برای رفع خستگی و کسالت مفید است یا یک پذیرایی معمول از مهمان‌های خودمانی برای این که عده‌ای دور هم جمع شده و می‌خواهند گپ دوستانه‌ای بزنند و در این میان یک فنجان چای داغ هم جمع را گرم و گیراتر می‌کند.