نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  اگر افسرده اید، کباب بخورید! نورون های مغزی سریعا به این بو واکنش نشان می دهند ...

  غذاهای مفید برای درمان آنفولانزا ابتلا به آنفولانزا برای هیچ کس خوشایند نیست و همه ...

  تاثیر طب سنتی در ناباروری جالب است بدانید در گزارشی که وزارت بهداشت استرالیا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

شیرین کام بدون کالری زیاد کوچک و بزرگ ندارد. همه ما کمابیش عاشق طعم شیرین هستیم و خوردن شیرینی، نوشابه، بستنی و غیره را با هیچ‌چیزی در دنیا عوض نمی‌کنیم. البته خودتان بهتر می‌دانید که مصرف زیاد قند و شیرینی‌جات و نوشیدنی‌های شیرین برای سلامتی خوب نیست و مصرف بیش از اندازه این قبیل خوردنی‌ها زمینه ابتلا به چاقی و خدای نکرده دیابت نوع2 را فراهم می‌کند.
با مصرف نان چاق می شویم یا نه؟ متخصصان سلامت تاکید کردند که مصرف نان موجب اضافه وزن نمی‌شود.
غذاهای مو سیاه کن شاید این سؤال همواره مطرح باشد که چرا موهایمان سفید می شوند؟ رنگ مو و مطالب مربوط به آن موضوع جالب و پیچیده ای است و جدا از آن که عامل زیبایی است، محافظ و نگهبان ِ سر درمقابل اشعه ماوراء بنفش هم هست. در پایین ترین لایه پوست و درمحل پایه و تکیه تار مو، سلول هایی به نام ملانوسیت قراردارند که دائما ترکیبی به نام ملانین را تولید می کنند، که همین ملانین عامل رنگ داشتن تار موی رشد کرده است.
کاهش نرخ رشد نقدینگی به تنهایی برای مهار تورم کافی نیست/ لزوم اجرای سیاست های تثبیت پایگاه خبری لقمه: عدم کاهش چشم گیر تورم با توجه به موفقیت دولت سیزدهم در نزولی کردن روند رشد نقدینگی، نشان می دهد نوسانات نرخ ارز نقش غیر قابل انکاری را در جهش های تورمی ایفا می کند و مهار پایدار تورم مستلزم اعمال و اجرای سیاست های تثبیتی به صورت کامل است.