نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  بیماران کرونایی این غذاها را نخورند پایگاه خبری لقمه: براساس یافته جدید تحقیقاتی؛ کرون...

  کمبود آب، افراد را بد اخلاق می کند لقمه: کم آبی در افراد منجر به بروز بداخلاقی و پایی...

  7 نکته مهم درمورد بستنی یکی از لذت‌ بخش‌‌ترین میان‌وعده‌هایی که در تابستان...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

ترک سیگار با این مواد غذایی کشیدن سیگار عادت خطرناکی است که بعضی افراد یا برای تفریح یا برای‌رهایی از اضطراب و خشم به آن رو می آورند.
نباید شیر و چای را مخلوط کرد کلسیم، مهم‌ترین ریزمغذی شیر است که تحت‌تاثیر ترکیب‌های موجود در چای قرار می‌گیرد و غیر از آن، سایر ریزمغذی‌های شیر هم تاحدی در صورت ترکیب با چای تخریب خواهند شد.
خواص شگفت انگیز کاکائو به دنبال مطالعاتی كه روی تأثیر كاكائو در پیشگیری از حملات قلبی انجام شد، محققین به این نتیجه رسیدند كه خوردن كاكائو با كاهش خطر بیماری‌های قلبی- عروقی مرتبط است.تمامی‌گیاهان، رنگدانه‌هایی دارند كه می‌توانند از بروز بیماریها جلوگیری كنند. مثلاً ماده سولفورافان (Sulforophane) موجود در كلم براكلی، از وقوع سرطان پیشگیری می‌كند و همچنین ماده آلیكین (allicin) در سیر و رنگدانه كپسایسین (capsaicin)درانواع فلفل از حملات قلبی جلوگیری می‌كنند. گیاه كاكائو نیز، مانند سایرغذاهای گیاهی، املاح و مواد آنتی اكسیدان خاص خود را دارد كه باعث كاهش ابتلاء به بیماریهایی مثل بیماری قلبی می‌شود.آنتی اكسیدان قوی موجود در دانه‌ كاكائو، فلاوونوئید است.
شش ماده طبیعی برای مقابله با جرم دندان پایگاه خبری لقمه: این مقاله به چند راهکار طبیعی مفید و موثر اشاره شده که به شما کمک می‌کند به شیوه خانگی از شر جرم دندان‌ها خلاص شوید.