نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  روش تشخیص ماهی تازه از کهنه سبزی‌پلو با ماهی را نمی‌توان غذای ملی ایرانی دانست...

  رژیم غذایی مدیترانه‌ای و رابطه آن با سلامت قلب این رژیم به عنوان یکی از سالم‌ترین رژیم‌های غذایی ...

  مصرف نمک در پخت نان صدای وزارت بهداشت را هم درآورد/خطر ابتلا به دیابت با مصرف نمک زیاد پایگاه خبری لقمه: مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وز...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آشنایی با خواص آرتیشو آرتیشو یا همان کنگر فرنگی خواصی دارد که به درد سلامتیتان می‌خورد. با ما همراه باشید تا با گوشه‌ای از خواص این کنگر آمده از فرنگ آشنا شوید.
آیا کرم حلزون می‌تواند جوانی و زیبایی را به پوست بازگرداند از اواخر سال گذشته بود که با شروع تبلیغ کرم‌های "حلزون" از رسانه ملی، سوالات مردم درباره سلامت و میزان اثربخشی این محصول که پیش از این در شبکه‌های ماهواره‌ای تبلیغ و غیرمجاز اعلام می‌شد، شروع شد؛ محصولی که با پخش از تلویزیون مهر تایید دریافت کرده بود و حالا با لغو مجوز تولید کارخانه تولید کننده در هفته گذشته، این محصول به بحث داغ رسانه‌ها تبدیل شده است.
7 نوشیدنی برای پاکسازی بدن اگر دنبال اکسیرهایی برای سم‌زدایی و پاکسازی کبد، مقابله با نفخ و داشتن شکمی صاف هستید سراغ نوشیدنی‌های سم‌زدا بروید.
عسل طبیعی با طعم پورشه پایگاه خبری لقمه: عسل شکوفه لیمو که شرکت "پورشه لایپزیگ" آن را به بازار عرضه کرده است، توسط ۱.۵ میلیون زنبور عسل تولید می‌شود.