نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  توصیه های غذایی برای شب امتحان تحقیقات و مطالعات جدید حاکی از آنست که چنانچه کودک...

  روش‌های دور زدن حس «گرسنگی» برای رژیم و لاغری و کم کردن اشتها، حرف های زیادی و...

  کلسیم سازترین محصول لبنی را بشناسید! خامه و بستنی به دلیل اینکه در ساختار آنها بیشتر مو...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

روغن زیتون اصل را اینگونه بشناسید تائید اصالت روغن زیتون و به خصوص روغن زیتون بکر از اهمیت به سزایی برخوردار است. روغن زیتون به دلیل قیمت و ارزش بالای تغذیه‌ای، با روغن‌های معمولی و کم ارزش مخلوط و به بازار عرضه می‌‌شود.
بهبود رشد اقتصادی و سرمایه‌گذاری در دولت سیزدهم پایگاه خبری لقمه: آمارها نشان می‌دهد رشد اقتصادی در سال های 92 تا 1400 به حدود نصف دوره هشت ساله پیش از آن کاهش یافت. در این میان بخش ساختمان شدیدترین کاهش را تجربه کرد به طوری که متوسط رشد 4.6 درصدی در دولت نهم و دهم به رشد منفی 4.6 درصدی تبدیل شد. با این حال با شروع دولت سیزدهم این روند بهبود چشمگیری داشته است.
به دور ماندن از اضافه وزن و چاقی با این کارها اضافه وزن و چاقی یکی از معضلات انسان امروزی است. تغییر شیوه زندگی از یک سو و تغییر عادات غذایی و تمایل به مصرف غذاهای آماده و فوری (فست فودها)، غذاهای خیابانی و پرکالری از سوی دیگر روند اضافه وزن و چاقی و به موازات آن بیماری‌های ناشی از چاقی و اضافه وزن مانند دیابت، فشار خون، بیماری‌های قلبی، عروقی و ... روند رو به افزایشی را در کشور دارد و به این دلیل هزینه‌های درمان و مراقبت از این بیماری‌ها بار مالی زیادی را به دوش دولت و خانواده‌ها خواهد گذاشت.
حقایقی عجیب درباره چاقی متخصصان سلامت می‌گویند عوامل چاقی در بین افراد فراتر از بی‌تحرکی و پرخوری است اما با این حال مصرف مواد خوراکی ناسالم مانند مواد قندی و نداشتن فعالیت بدنی قطعات اصلی پازل چاقی هستند.