نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  دانش آموزان مواد غذایی حاوی آهن مصرف کنند سرپرست دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، درمان ...

  پروتئین زیاد ، علت از کارافتادن کلیه ها طبق بررسی ها هر آمریکایی 7 برابر و هر اروپایی 5 بر...

  رژیم غذایی و عملكرد ریه‌ها پزشكان در یك آزمایش جدید دریافته‌اند كه رژیم غذایی...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

در رژیم چه اشتباهاتی نکنیم؟ محققان فهرست رایج‌ترین اشتباهات را در رژیم‌های لاغری تهیه کردند.رژیم غذایی لاغری و اشتباهات را در رژیم‌های لاغری و رایج‌ترین اشتباهی که افراد در برنامه کاهش وزن و لاغری خود مرتکب می‌شوند محاسبه غلط کالری مصرفی در برنامه رژیم غذایی است.بد‌ترین روش برای شروع رژیم غذایی لاغری کاهش ناگهانی میزان کربوهیدرات و در نتیجه از دست دادن مایع زیادی از بدن می‌باشد.
شما هم استعداد چاقی دارید؟ بیشتر افراد چاق معتقد هستند که هیچ قصوری در چاق شدنشان مرتکب نشده‌اند و این استعداد ژنتیکی و خانوادگی آن‌هاست که باعث ایجاد چاقی شده است.
رژیم غذایی برای عضله ای شدن شكم یکی از مواردی که باعث می‌شود تا افراد از ادامه رژیم‌های غذایی خودداری کنند یا هر وقت اسم رژیم به گوششان رسید فرار کنند این می‌باشد که این افراد تا به حال به صورت علمی و اصولی اقدام به تنظیم رژیم نکرده‌اند بلکه به صورت یکباره هر آنچه در سبد غذایی شان بوده حذف کرده‌اند و شوکی بسیار بزرگ را به مغز خود وارد کرده اند که سبب نفرت و ترس از رژیم شده است.
آیا مادران باردار باید به اندازه 2 نفر غذا بخورند؟ در حال حاضر همه می‌دانیم تغذیه نامناسب مادر در دوران بارداری بیشتر به جنین آسیب می‌زند تا به مادر! به عنوان مثال محدودیت شدید دریافت انرژی با افزایش تولید اجسام كتونی اثر مخرب بر مغز جنین دارد.