نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  رابطه افسردگی و رژیم لاغری یک رژیم سبک منجر به افسردگی نمی شود، اما تغذیه ناک...

  درمان ریزش مو با مصرف تخم کدو هنگامی که زنان یا مردان شروع به از دست دادن موهای ...

  تاثیر قهوه بر اشتها مطالعات نشان می‌دهد قهوه تاثیرات مثبت زیادی بر روی...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

ارتباط صبحانه کامل و باردار شدن بررسی های جدید حاکی از آن است که، مصرف یک صبحانه کامل به زنان مبتلا به سندروم تخمدان پلی کیستیک (شایع ترین اختلالات غدد درون ریز در زنان و شایع ترین علت نازایی که ناشی از نبود تخمک گذاری است) کمک می کند تا باردار شوند.دریافت کالری صبحانه انسولین ،تستسترون و هورمون هایی را که اختلال در عملکردشان می تواند تاثیر نامطلوبی روی احتمال باردار شدن بگذارد منظم می کند.
به علت عدم تحمل لاکتوز، مصرف مواد لبنی را کنار نگذارید! کارشناسان می گویند که اگر شما تحمل مصرف لاکتوز را ندارید، نیاز نیست به طور کامل نوشیدن شیر را متوقف کنید.
آخرین نسخه برای کاهش سر درد دردهای همراه با ضربان و تهوع نشانه‌های سردردهای میگرنی است. متخصصان استفاده از درمان‌های خانگی را برای درمان دردهای میگرنی توصیه می‌کنند.
مصرف زیاد روغن زیتون باعث چاقی می شود دانشیار انستیتو تحقیقات تغذیه كشور با بیان اینکه افزودن برخی مواد به سالاد موجب افزایش کالری سالاد می شود تاکید کرد:« برخی معتقدند اضافه کردن روغن زیتون به سالاد از یبوست جلوگیری می کند اما یادمان باشد روغن زیتون به هیچ وجه خاصیت لینت دهنده ندارد و مصرف روغن زیتون می تواند موجب چاقی شود.»