نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  رژیم غذایی مناسب برای پیشگیری از تکرار حمله قلبی اغلب افرادی که سابقه ابتلا به بیماری‌های قلبی و عر...

  ظروف تفلون کوتاه قدی می‌آورد/ ضایعات پوستی با ظروف تفلون افزایش یافت از آنجایی که استفاده از ظروف تفلون در بین مردم افز...

  با این كار سلامتی نوزاد خود را بیمه كنید! ویتامین ها و عناصر معدنی که مجموعا « ریز مغذیها » ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

یخچالی خوشبو، تمیز و بدون برفک داشته باشیم یکی از لوازم ضروری در هر خانه ای یخچال است که همه افراد خانه با آن سرو کار دارند.از بچه ها که در آن به دنبال خوراکی می گردند تا خانم خانه که وظیفه سر و سامان دادن و نظافت آن را بر عهده دارد و البته وظیفه پر کردن قفسه های یخچال نیز به عهده مرد خانه است! بنابراین خیلی مهم است که این وسیله «همه گیر» به خوبی تمیز شده و از ظاهری خوب برخوردار باشد.
آخرین نسخه برای کاهش سر درد دردهای همراه با ضربان و تهوع نشانه‌های سردردهای میگرنی است. متخصصان استفاده از درمان‌های خانگی را برای درمان دردهای میگرنی توصیه می‌کنند.
مواد غذایی ممنوع برای کودکان زیر یک سال غذای كمكی خانگی كه در خانه تهیه می شود بر آنچه كه به صورت تجاری و در قوطی های آماده در دسترس خانواده ها قرار می گیرد ارجحیت دارد.
چه سبزیجاتی از آلزایمر پیشگیری می کنند پژوهشگران علوم پزشکی در کشور آلمان می گویند نتایج تحقیقات آنان نشان داده است که میوه ها و سبزی های سرشار از آنتی اکسیدان ها مانند اسفناج می تواند نقش مهمی در پیشگیری از ابتلا به آلزایمر داشته باشد.