نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  غذاهایی که دندانپزشکان هرگز نمی خورند! دندان پزشكان به جای مصرف فرآورده‌هایی مانند ذرت حج...

  غذاهایی که نباید در بهار مصرف کرد/معرفی خوراکی‌های لطیف استاد دانشکده طب سنتی تهران گفت: مصرف خوراکی‌هاى ل...

  افراد چاق، عرق نعنا بخورند/ عسل و آبلیمو معده را قوی می‌کند مدیر انجمن علمی طب سنتی ایران به افرادی که تمایل د...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

کاهش وزن با معجونی معجزه گر پایگاه خبری لقمه:این معجون بری سوزاندن کالری استفاده می شود و ویتامین ها و مواد معدنی را به بدن می رساند، و علاوه بر این، با استفاده از آن شما توانید در کمتر از پنج روز سه کیلوگرم کاهش وزن داشته باشید.
خوراک های معروف هر شهر برای سفرهای شما سفر رفتن و تفریح و استراحت همیشه برای ما با یک حس خوب به اسم خوردن همراه بوده است. لذت خوردن غذاهای خوشمزه و جدید در شهرهای مختلف و در غذاخوری های سنتی یا بازارهای محلی یک شهر همیشه برای ما به یادماندنی و خاطره انگیز است. استفاده از خوراک های سنتی یک شهر می تواند شادی سفر ما را چند برابر کند.
بهترین زمان مصرف بعضی از داروها مصرف دارو در زمان مناسب، میزان تأثیرگذاری آن بر بدن را افزایش می دهد.
فست فودها و اختلال در سوخت و ساز بدن پایگاه خبری لقمه: پیر، جوان، کودک، چاق، لاغر، عادی، در هر شرایطی که هستید باید از خطرهای هر روز و هر شب رفتن به همبرگر فروشی و پیتزا فروشی آگاه باشید و سعی کنید دفعات این برنامه‌ها را به حداقل برسانید. اما اگر چاق هستید، به دانسته‌هایتان این را هم اضافه کنید، خطر فست فودها، علاوه بر چاق کردن افراد و افزایش خطر بیماری‌های قلبی، اختلال در سوخت و ساز بدن است که به ویژه در افراد چاق بیشتر است. یعنی آدم هایی که چاق هستند، بیشتر از افراد لاغر، از این غذاها آسیب می بینند.