نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  با این كار سلامتی نوزاد خود را بیمه كنید! ویتامین ها و عناصر معدنی که مجموعا « ریز مغذیها » ...

  روغن نارگیل برای قلب مفید نیست محققان دانشگاه کویینزلند استرالیا اثبات کرده‌اند ک...

  زمان مناسب برای پخت گوشت و مرغ یخ زده پایگاه خبری لقمه: متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: ز...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

این سوسیس كالباس‌های خوشمزه! همین چند سال پیش بود که انتشار گزارش اداره استاندارد تهران درباره کشف تخلفات گسترده در صنعت سوسیس و کالباس جنجال زیادی را در کشور به پا کرد و بسیاری از تولیدکنندگان فعال در این صنعت در مظان اتهام قرار گرفتند. از زمان انتشار آن گزارش تاکنون بیش از سه سال می‌گذرد. اما آیا در این مدت تحولی در کیفیت سوسیس و کالباس تولید داخل رخ داده است؟
کجا غذا بخوریم، کجا غذا نخوریم بیشتر متخصصان فیزیولوژی معتقدند لذت غذاخوردن، یکی از بزرگ‌ترین لذت‌های زندگی است اما بسیاری از افراد به‌راحتی از این لذت می‌گذرند و نمی‌دانند که می‌توانند با رعایت چند نکته بسیار ساده اما کاربردی، غذا خوردن را برای خود و سایر اعضای خانواده‌شان، به یک تفریح بزرگ تبدیل کنند.
جدیدترین قوانین و مجازات‌های "نظام استاندارد" + جزئیات پایگاه خبری لقمه: طبق قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، جرایم مرتکب شده در نظام استاندارد مطابق با قانون مجازات اسلامی و قوانین به روز شده قوه قضاییه تعریف شده است.
نون با کچلیک و یک استراتژی غذایی پایگاه خبری لقمه: کلیپ کچلیک ثابت می کند که صنایع غذایی و رستوران های ما می توانند با بهره گیری خلاقانه و سالم از طریق ساخت کلیپ های سرگرم کننده به تبلیغ محصولات خود بپردازند