نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  رژیم لاغری برای این خانم ها ممنوع است پس از ابتلا به برخی بیماری‌ها و عدم تحرک لازم برخی...

  راهکارهای عملی کاهش مصرف نمک میانگین روزانه مصرف نمک در ایران 3 برابر استاندار...

  میز شام سالم با این 19نکته لقمه: یکی از نکاتی که در مهمانی‌های سالم باید رعای...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

سرانجام ماجرای آب و آبلیموهای تقلبی پس از چالش‌های موجود میان سازمان غذا و دارو و سازمان ملی استاندارد، شاهد خبرهای خوبی از معاون وزیر بهداشت هستیم که موضوعات مربوط به سلامت مردم بالاخره به سرانجام خواهد رسید.
دستور تهیه 10 جوشانده ضد سرما خوردگی رایج ترین نوشیدنی ما چای است اما به گفته متخصصان طب سنتی زیاده روی در مصرف آن توصیه نمی شود، بنابراین بد نیست در کنار آن نوشیدنی های جایگزین مانند انواع جوشانده ها و دم نوش های گیاهی را هم امتحان کنید که هم راحت تهیه می شوند و هم هر نوع سلیقه ای را پوشش می دهند. جوشانده ها از جوشیدن دانه، ریشه یا برگ گیاهان در آب جوش تهیه می شوند. حالا شاید این سوال پیش بیاید که چه تفاوتی بین دم نوش و جوشانده وجود دارد؟
افزایش ریزش مو با چه خوراکی‌هایی اتفاق می‌افتد یک متخصص پوست و مو با تاکید بر اینکه رفتارهای نادرستی در بین افراد وجود دارد که باعث بروز ریزش موی غیرطبیعی در افراد می‌شود، گفت: یکسری عادات تغذیه‌ای و رفتاری در مردم رواج یافته که به صورت ناآگاهانه انجام می‌شود و این امر باعث افزایش شمار بیمارانی که به علت ریزش مو به مطب پزشکان مراجعه می‌کنند، شده است.
شام ‌خوردن را كنار نگذارید «شب‌ها شام نمی‌خورم، برنج و نان را كه كاملا از وعده غذایی شب حذف كرده‌ام، شب‌ها یك لیوان شیر، یك ظرف سالاد یا حتی یك عدد سیب به عنوان شام برایم كافی است». اینها جملاتی است كه این روزها از زبان بسیاری از افراد و بخصوص خانم‌ها می‌شنویم.