نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  یک نکته تغذیه‌ای دخترانه برای سلامت جنسی پژوهش های محققان انگلیسی نشان می دهد دخترانی که در...

  خطر ابتلا به تب مالت با مصرف بستنی‌های سنتی و خامه محلی ستنی‌های سنتی و پنیر و خامه محلی مهم‌ترین عامل انت...

  آیا ماءالشعیر برای سلامتی مفید است؟ ماءالشعیر یکی از نوشیدنی‌های معمول است که از جوانه...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

زیتون بخورید تا سکته نکنید و سرطان نگیرید برای اینکه وزنتان کاهش یابد، سکته نکنید، سرطان نگیرید، دچار آسم نشوید و برای ده‌ها فایده دیگر؛ حتماً زیتون مصرف کنید.
4 ترفند موثر برای مقابله با ضعف‌های غذایی همه‌ی ما کمابیش در زندگی ضعف‌هایی داریم که ما را آسیب پذیر می‌کنند. در حوزه‌ی تغذیه نیز این ضعف‌ها وجود دارند و به مراتب بیشتر هم هستند.
چرا باید تا می توانیم میوه و سبزی بخوریم؟ آیا می دانید چرا توصیه به خوردن میوه و سبزی فراوان است؟ بیشتر حجم میوه مانند بدن انسان از آب تشکیل شده است. همانطور که ۸۰ درصد وزن بدن ما از آب تشکیل شده ۸۰ درصد حجم میوه ها را نیز آب تشکیل می دهد. تنها ماده غذایی که برطرف کننده تمام نیازهای بدن می باشد میوه است هیچ ماده غذایی وجود ندارد که ۸۰ درصد آب داشته باشد مگر میوه البته سبزیها نیز حاوی مقادیر زیادی آب هستند.
اگر قصد استفاده چندباره از روغن سرخ کردنی دارید، بخوانید! هرچه مقدار رطوبت جذب شده توسط روغن و میزان رطوبت ماده غذایی بیشتر باشد، روغن زودتر تخریب می شود. هنگام سرخ کردن باید از بستن درب ظرف خودداری کرد زیرا باعث می شود رطوبتی که از غذا بخار می شود به داخل روغن برگردد.