نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  خوراکی هایی که برای هوش کودکان سم هستند پدر و مادران بخصوص اگر کودکانی در سن پیش دبستانی د...

  غذاهای مفید برای درمان آنفولانزا ابتلا به آنفولانزا برای هیچ کس خوشایند نیست و همه ...

  راه سفید کردن دندان‌ها چیست؟ رنگ سفید دندان‌ها و یک لبخند که در آن دندان‌های س...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

نظر گلاره عباسی درباره آشپزی مردها و زن‌ها كم و بیش اهل كار كردن در خانه است و تجربه خوبی در سوزاندن غذا دارد، اما تصمیم جدی گرفته است كه در سال 91 هم خانه‌داری و هم آشپزی‌اش را بهتر كند.
دم‌كردنی محبوب ایرانی‌ها برای خیلی از ما ایرانی‌ها همیشه نوشیدن یك فنجان چای گرم بسیار دلچسب است؛ اما در سرمای دومین ماه پاییزی این لذت چند برابر می‌شود. البته نوشیدنی‌های گرم و سرد زیادی وجود دارد كه می‌توانیم در فرصت‌های مختلف از آنها استفاده كنیم ولی ایرانی‌ها از روزگاران قدیم به چای علاقه بیشتری داشته‌اند. شاید دلیلش این باشد كه چای یك نوشیدنی شرقی است.
یخچالی خوشبو، تمیز و بدون برفک داشته باشیم یکی از لوازم ضروری در هر خانه ای یخچال است که همه افراد خانه با آن سرو کار دارند.از بچه ها که در آن به دنبال خوراکی می گردند تا خانم خانه که وظیفه سر و سامان دادن و نظافت آن را بر عهده دارد و البته وظیفه پر کردن قفسه های یخچال نیز به عهده مرد خانه است! بنابراین خیلی مهم است که این وسیله «همه گیر» به خوبی تمیز شده و از ظاهری خوب برخوردار باشد.
اگر قصد لاغر شدن دارید، بخوانید بسیاری از افرادی که برای لاغر شدن از رژیم های غذایی کم کالری پیروی می کنند خودسرانه یک یا چند گروه غذایی را حذف می کنند تا به اصطلاح سریع تر و بیشتر وزن کم کنند.