نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  خواص عناب/بهترین روش مصرف عناب چیست؟ پایگاه خبری لقمه: عناب یکی از گیاهانی است که در نی...

  بهترین زمان برای تعویض مسواک آیا می دانید چه تعداد باکتری بر روی مسواک شما زندگ...

  آشنایی با خوراکی‌های حاوی آنتی‌ اکسیدان و ضد‌ سرطان اگر تابحال سالاد میوه درست کرده باشید می دانید که ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آیا منجمد کردن، ویتامین‌ها را از بین می‌برد؟/با بهترین روش های فریز کردن مواد غذایی آشنا شوید آیا فکر می‌کنید خوراکی‌های منجمد در مقایسه با محصولات تازه ارزش غذایی کمتری دارند؟ آیا منجمد کردن، ویتامین‌ها را از بین می‌برد؟ اگر پاسخ‌تان مثبت است وقت آن رسیده که با این باور نادرست خداحافظی کنید. همه چیز به همین سادگی نیست. چون فریز کردن مواد غذایی شرایط خاصی دارد که اگر رعایت نشوند، روی ارزش غذایی آنها تاثیر منفی می‌گذارد. دکتر محمدرضا وفا، متخصص تغذیه در این باره توضیح می‌دهد.
گزارشی از میزان تولید و نیاز بازار برنج پایگاه خبری لقمه: مصرف سرانه هر فرد ۳۷ تا ۴۰ کیلوگرم برنج است که باتوجه به آمار جمعیت سالانه ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تن برنج نیاز بوده که باید یک میلیون تن برنج وارد شود.
تغذیه کودک در سال اول تولد برای همه پدران و مادران ، سلامتی کودکانشان یکی از مهمترین دغدغه ها میباشد. از اساسی ترین عوامل تامین کننده سلامتی داشتن رژیم غذایی درست است.
غذاهای مناسب در آلودگی هوا فصل زمستان همراه است با روزهایی که آلودگی هوا در بیشترین حد خود قرار دارد. در این روزها همه چیز در محدوده اضطرار است و از هموطنان درخواست می‌شود تا آنجا که می‌توانند از مسافرت‌های غیرضروری خود در سطح شهر خودداری کنند.