نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  غذاهای غیر خانگی آهن کافی ندارند یک کارشناس تغذیه مرکز بهداشت استان یزد گفت: مصرف ن...

  توصیه‌هایی برای هضم بهتر غذا تند تند غذا خوردن به مشکلات گوارشی ختم خواهد شد. آ...

  نوشیدن چای در زمان نامناسب و بروز کم خونی کارشناس مسئول تغذیه مرکز بهداشت استان ایلام گفت: ص...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت پذیرش دانشجویان پزشکی و بومی گزینی / ۱۶ میلیارد ریال به خرید واکسن اختصاص یافت پایگاه خبری لقمه: دولت سیزدهم با شعار دولت مردمی مردادماه سال ۱۴۰۰ آغاز بکار کرد، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یکی از مهمترین وزارتخانه های کلیدی با جایگاه سیستم نظام سلامت، اقدامات ارزنده ای را در کارنامه یکساله خود دارد.
عامل جلوگیری‌كننده از ابتلای افراد به سرماخوردگی كارشناس تغذیه آزمایشگاه كنترل غذا دارو دانشگاه علوم پزشكی فسا گفت: تغذیه سالم علاج و عامل جلوگیری‌كننده از ابتلای افراد به سرماخوردگی است.
اختلاف سه برابری قیمت گوجه از مزرعه تا بازار/سودی که به جیب کشاورز نمی رود برداشت محصول گوجه‌فرنگی در شهرستان دشتی و دیگر نقاط استان بوشهر هر سال از نیمه آذرماه شروع می‌شود و تا اسفندماه ادامه دارد. نشاهایی که آبان‌ماه کشت شده‌اند نیز، برداشت محصول آن در فروردین‌ و اردیبهشت‌ به پایان می‌رسد.
یک رژیم لاغری خوشمزه این رژیم لاغری خوشمزه انواع مختلفی دارد اما چیزی که در همه این رژیم لاغری مشترک است این است که باید سعی کنید این میوه را بیشتر بخورید که اصلا" هم چیز بدی نیست زیرا این میوه سرشار از ویتامین‌ها و مواد مغذی دیگر هستند.