نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  آیا می‌توان با تغذیه مناسب به جنگ سرطان رفت؟ همه ما مطالب زیادی خوانده‌ایم که تأکید کرده‌اند تغ...

  تاثیر پروبیوتیک ها در بهبود آلرژی کودکان پایگاه خبری لقمه: ۸۰درصد سیستم ایمنی بدن در دستگاه...

  ویتامین D و بیماری سل

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

نحوه برخورد با انواع مسمومیت ها مسمومیت‌های گوارشی از شایع‌ترین مسمومیت‌هاست كه می‌تواند ناشی از مصرف غذاهای فاسد، داروی اشتباه و یا بیش از حد، خوردن دارو به قصد خودكشی و... باشد.
چرا باید تا می توانیم میوه و سبزی بخوریم؟ آیا می دانید چرا توصیه به خوردن میوه و سبزی فراوان است؟ بیشتر حجم میوه مانند بدن انسان از آب تشکیل شده است. همانطور که ۸۰ درصد وزن بدن ما از آب تشکیل شده ۸۰ درصد حجم میوه ها را نیز آب تشکیل می دهد. تنها ماده غذایی که برطرف کننده تمام نیازهای بدن می باشد میوه است هیچ ماده غذایی وجود ندارد که ۸۰ درصد آب داشته باشد مگر میوه البته سبزیها نیز حاوی مقادیر زیادی آب هستند.
آیا کودکان چاق بزرگسالان چاقی می‌شوند؟ یک عضو هیات علمی اولین جشنواره و همایش تناسب اندام و بدنسازی با اشاره به اهمیت تعادل وزن از دوره کودکی تاکید کرد:« وقتی کودک شروع به وزن گیری زیاد کند و از منحنی های رشد خارج شود به احتمال زیاد، انتظار چاقی در بزرگسالی را خواهیم داشت.»
باشگاه توسعه کسب و کار یونسکو ادعای سرطان زا بودن کلوچه نادری را رد کرد به دنبال انتشار خبری در رسانه‌های فارسی زبان بیگانه مبنی بر سرطان زا بودن محصولات کلوچه نادری به نقل از یک نشریه آلمانی، پس از بررسی‌ها و آزمایشات لازم، سلامت این محصول، بار دیگر تایید شد.