نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  مصرف آب همراه با غذا موجب بروز یبوست می‌شود سیدعلی ابوالحبیب متخصص داخلی اظهار داشت: یکی از عل...

  مردان چه غذاهایی بخورند؟ برای داشتن یک رژیم غذایی سالم، بهترین راه گنجاندن ...

  توصیه‌هایی برای هضم بهتر غذا تند تند غذا خوردن به مشکلات گوارشی ختم خواهد شد. آ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

گوشت قرمز را تا چه حدی باید بپزیم؟ اصولا ما ایرانی‌ها عادت داریم غذا را بیش از آنچه نیاز است، حرارت دهیم و بپزیم و از غذاهای به اصطلاح جا‌افتاده بیشتر خوش‌مان می‌آید!
چگونه ماندگاری مواد غذایی را بیشتر کنیم؟ هر روزه حجم بالایی ازخوارکی‌ها در سراسر جهان دور ریخته می‌شوند در حالی که بسیاری از همین مواد را می‌شد با نگهداری صحیح بیشتر و بهتر استفاده کرد. راههای نگهداری صحیح برخی از این مواد را در ادامه بخوانید.
خوردنی‌هایی که شکم شما را بزرگ می‌کند اندازه شکم تنها در موضوع اضافه وزن مطرح نیست بلکه در ارتباط با گوارش نیز اهمیت می‌یابد. در واقع در برخی موارد، عملکرد نامناسب دستگاه گوارش باعث برآمدن و متورم شدن شکم می‌شود. در این مقاله که حاصل تلاش همکارانمان در گروه ترجمه روزنامه خورشید است برآن شدیم تا با چندنکته، به خانم‌ها و آقایانی که تمایل دارند شکم صافی داشته باشند متذکر شویم، از خوردن برخی مواد غذایی اجتناب کنند.
زیتون سبز بخوریم یا زیتون سیاه؟ برای همراهی با غذا دوست دارید زیتون سیاه میل کنید یا زیتون سبز؟! شاید زیتون سبز کمی تکراری شده و زیتون سیاه به‌دلیل سر و شکلی که دارد، زیبا‌تر باشد! اما به نظر شما متخصصان تغذیه کدام زیتون را توصیه می‌کنند؟ زیتون رنگ‌شده نخورید!