نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  دزدان انرژی را بشناسید لقمه: شناسایی و مقابله با دزدان انرژی کار سختی نیس...

  78 درصد کودکان ایرانی از کمبود ویتامین D3 رنج می برند/آسم در کودکان جنبه آلرژیک دارد پایگاه خبری لقمه: دبیر اجرایی دهمین کنگره اورژانس‌...

  چرا بچه‌ها از سبزیجات سبز بدشان می‌آید قیافه‌ی این طفل معصوم را ببینید با دیدن بروکلی چه ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

تمام فواید انار یاقوت‌های بی‌نظیر هستی برای قلب مفیدند، معده درد را خوب می‌کنند، پیری را به تأخیر می‌اندازند، سرطان را از جان شما دور می‌کنند و غیره.
لاغری شکم، با کمک دکتر اوز! داشتن یک شکم صاف دست‌یافتنی است؛ به شرطی که فوت و فن‌هایش را بدانید! در ادامه مطلب، سؤالات و پاسخ‌هایی را خواهید دید که توسط دکتر مهمت اوز طراحی شده است و به این ترتیب در راه کوچک کردن شکم خود متوجه اشتباه‌هایتان خواهید شد و البته با نکته‌هایی طلایی آشنا می‌شوید که می‌توانید از آنها برای کوچک کردن شکمتان استفاده کنید.
طرز تهیه و خواص گلاب/چه کسانی نباید گلاب بخورند از قدیم گلاب برای مردم خواص دارویی داشت اما امروزه گلاب هم در غذا و هم در طب پزشکی و طب سنتی به کار می رود حالا با ما همراه باشید تا از فواید مصرف گلاب بگوییم.
حالا، اگر جرأت دارید پفک بخورید! پفک با کمی ماست موسیر، عصرانه خوشمزه‌ای برای یک عصر خواب‌آلود پاییزی، درست قبل از شروع نوشتن مشق‌های تمام نشدنی است، اما مصرف این خوراکی خوشمزه را باید محدود کرد، می‌دانید چرا؟ ادامه‌ی مطلب را بخوانید.