نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  داروهای گیاهی هم عوارض دارند/ عطاری‌ها سرخود تجویز نکنند رئیس جامعه متخصصان داخلی ایران گفت: داروهای گیاهی ...

  راز سالادهای زنانه حتما برای‌تان پیش آمده كه روزی كسالت‌بار را تجربه ...

  ارتباط مصرف چای با پوکی استخوان پایگاه خبری لقمه: تــراكم معــدنی اســتخوان در ارز...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

رابطه مستقیم ابتلا به کرونا و کمبود ویتامین D پایگاه خبری لقمه: محققان دریافتند بین کمبود ویتامین D و احتمال آلودگی به کروناویروس ارتباط وجود دارد.
الهام حمیدی از زیبایی می گوید
با مصرف نوشابه های رژیمی، در دراز مدت چاق تر می شوید یک عضو هیات علمی انستیتو تحقیقات تغذیه کشور با هشدارنسبت به اثرات سوء طولانی مدت مصرف نوشابه های رژیمی خاطرنشان کرد:« مصرف نوشابه های رژیمی آستانه چشایی فرد را بالا می برد و فرد تمایل بیشتری به مصرف مواد شیرین پیدا می کند در نتیجه نه تنها موجب کاهش وزن نمی شود بلکه موجب افزایش وزن و به دنبال آن بروز بیماری های متابولیک می شود.»
فست فودها و اختلال در سوخت و ساز بدن پایگاه خبری لقمه: پیر، جوان، کودک، چاق، لاغر، عادی، در هر شرایطی که هستید باید از خطرهای هر روز و هر شب رفتن به همبرگر فروشی و پیتزا فروشی آگاه باشید و سعی کنید دفعات این برنامه‌ها را به حداقل برسانید. اما اگر چاق هستید، به دانسته‌هایتان این را هم اضافه کنید، خطر فست فودها، علاوه بر چاق کردن افراد و افزایش خطر بیماری‌های قلبی، اختلال در سوخت و ساز بدن است که به ویژه در افراد چاق بیشتر است. یعنی آدم هایی که چاق هستند، بیشتر از افراد لاغر، از این غذاها آسیب می بینند.