نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  با مصرف روزانه گوجه فرنگی قلبتان را تقویت کنید مصرف روزانه گوجه فرنگی به طور قابل توجهی عملکرد رگ...

  پیشگیری از سرطان با نان سبوس دار با وجودی که نان های سبوس دار نسبت به نان های بدون ...

  خواص خوردن ژله یکی از محبوبترین دسرها ژله است که با طعم و رنگ‌های...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

فواید و معایب مصرف گوشت بوقلمون یک کارشناس تغذیه گفت: گوشت بوقلمون در مقایسه با گوشت مرغ ارزش غذایی بالاتری ندارد و مصرف آن به بیماران قلبی توصیه نمی‌شود.
داستان چیپس: تولد چیپس به خاطر انتقام آشپز! دست خودمان نیست، در بسته‌اش را كه باز می‌كنیم و بوی سیب‌زمینی به مشام‌مان می‌خورد باید تا انتها پایش بایستیم، باید تمامش كنیم و هزار درود بر مخترع این خوراكی ترد كه زیر دندان‌مان خرد می‌شود، بفرستیم.
افراد دیابتی که قند کنترل شده ای دارند ممنوعیت غذایی ندارند رئیس انجمن دیابت با بیان اینکه«نوع تغذیه افراد مبتلا به دیابت 2 بستگی به سن افراد مبتلا و وزن و فعالیت های جسمی آنها دارد.» گفت:«برای افراد دیابتی که قند کنترل شده ای دارند محدودیت غذایی داریم اما ممنوعیت غذایی نداریم.»
آیا مصرف ماست میوه ای مفید است؟ ماست میوه ای چند وقتی است که مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است و به ویژه مادران سعی می کنند ماست را طعم دار کنند و به عنوان میان وعده در اختیار کودکان قرار دهند؛ از این رو این موضوع را با دکتر سیدسعید اسماعیلی پزشک و محقق طب اسلامی در میان گذاشتیم تا از درست یا نادرست بودن این شیوه مطلع شویم.