نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  آشنایی با غذاهایی که شکم را چاق‌تر می‌کنند برخی از غذا‌ها هستند که به صورت چربی یک راست در شک...

  آشنایی با نکاتی درباره ارزش تغذیه‌ ای فلافل فلافل از غذاهای لذیذ لبنانی است و نام آن از جمع کل...

  آدامس بجویم یا نجویم؟! آدامس به شکل ها و رنگ های مختلف به عنوان پرعرضه تر...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چگونه می توانیم روزی 50 گرم تولید زباله خود را کاهش دهیم؟ اولین قدم در مدیریت پسماند و زباله آنست که دورریزها را کم کنیم و از مواد و کالاها درست استفاده کنیم.
قبل از رژیم گرفتن حتما بخوانید/ محتویات یک رژِیم خوب رژیم غذایی به آنچه که فرد در طول روز می‌خورد یا می‌آشامد اطلاق می‌شود. زمانی که برای رژیم گرفتن برنامه‌ریزی می‌کنید، باید متوجه باشید که مقدار کالری مناسب شما چقدر است.
اشتباهات جیمز باند در رژیم غذایی! یکی از پرطرفدارترین قهرمانان فیلم‌های سینمایی از 50 سال پیش تا کنون مامور ارشد اطلاعاتی یعنی «جیمز باند» است. باند برای انجام هر کدام از عملیات‌های خود نیاز به انرژی زیادی داشت، به همین دلیل رژیم غذایی او بسیار پرانرژی و سرشار از پروتئین و کربوهیدرات بود. در حقیقت شخصی مانند باند تقریبا به اندازه یک افسر نیروی زمینی ارتش انرژی مصرف می‌کرد که میزان آن در حدود 6 هزار کالری در روزمحاسبه شده است.
نوشیدن نوشابه گازدار و ۱۰ بلایی که سرمان می‌آید پایگاه خبری لقمه: تقریبا می‌توان گفت که اغلب افراد نوشابه مصرف می‌کنند؛ اما اگر مضرات و عوارض جبران‌ناپذیر نوشابه را بدانند شاید از نوشیدن نوشابه پشیمان شوند.