نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  بیماری‌ها را به دست اکالیپتوس بسپارید تب، سرفه، کیپ شدن بینی، عفونت ادراری، روماتیسم، نی...

  چربی های رژیم غذایی، بر کیفیت اسپرم اثر دارند این یافته‌ها نشان می‌دهد که رابطه‌ای میان عوامل قا...

  ظروف یکبار مصرف مناسب با مواد غذایی گرم کدامند؟ در ایام ماه محرم و صفر که بازار نذری داغ است، ظروف...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

مصرف نوشابه در ایران 2 برابر میانگین جهانی این روزها نوشابه به عنوان یك نوشیدنی دوست‌داشتنی و همه‌گیر در سبد كالاهای مصرفی خانواده‌های ایرانی جا خوش كرده است حتی در ادارات و سازمان‌ها هم این نوشیدنی به عنوان یك نوشیدنی لوكس به مصرف می‌رسد، تا آنجا كه گاهی حضور نوشابه بر سر سفره‌ها به عنوان نمادی از احترام به كارمند و مهمان نیز تعبیر می‌شود.
خواص ضد سرطانی هویج خواص ضدسرطانی هویج رنده شده و ارتباط افسردگی با پارکینسون عناوین مهمترین یافته های پزشکی امروز هستند.هویج رنده شده مهمترین ماده غذایی برای پیشگیری از سرطان، بیماری های عصبی و قلبی عروقی است.
ملخ دریایی کلسترول دارد؟ اگر زیاد به چشم‌های ریز و سیاه و آن سبیل بلند و باریک و پاهای سوسکی‌اش زل نزنید و حس کنجکاوی‌تان باعث نشود بدنش را لمس کنید شاید بتوانید برای یک‌بار هم که شده مزه‌اش را بچشید‌. با این ملخ دریایی که به آن میگو می‌گویند غذاهای متنوعی مانند میگو پلو، قلیه میگو، میگو سوخاری، خورش میگو و چیپس میگو تهیه می‌کنند.
آیا گرانی نان به تهران هم می رسد؟/ تغییر قیمت نان از سوی استاندارها پایگاه خبری لقمه: نان قوت غالب مردم بوده و پس از ۳ سال قیمت آن در بعضی استان‌های کشور افزایش یافته است؛ در مشهد نان بربری از ۱,۱۵۰ تومان با افزایش حدود ۴۳ درصدی به ۱,۶۵۰ تومان در یک هفته اخیر رسیده است.