نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  این مواد غذایی مرگ را به تعویق می اندازد مغزها از بهترین منابع پروتئین، فیبر، مواد معدنی و ...

  با انرژی‌زاترین میوه‌ها آشنا شوید اگر در پایان روز احساس خستگی و بی‌حالی می‌كنید احت...

  تولید کامپوزیت‌های دندانی با ثبات رنگ بالا در ایران پایگاه خبری لقمه: محققان یکی از شرکت‌های دانش‌بنیا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

در مورد میکروبی شدن معده چه می دانید؟ خوب جوید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ن غذا، وعد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه‌های کم و مکرر د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر طول روز، عد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌م مصرف وعد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه سنگین قبل از خواب می‌تواند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر بهبود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ علائم این بیماران موثر باشد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌. میوه و سبزیجات تازه و مواد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ غذایی حاوی سلنیوم از قبیل مغزها و خصوصا باد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ام هند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی، غذاهای د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ریایی، گوشت مرغ، گوشت گوسفند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و جگر برای سلامت معد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه مفید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌باشند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌.
صید شب چراغی، زنگ خطری برای صیادان هرمزگانی صید شب‌چراغی یکی از انواع صید غیر اصولی است که صیادان غیر قانونی طی دو سال اخیر در هرمزگان بسیار از آن استفاده می کنند.صیدی که زیست گاه آبزیان در خلیج فارس را به خطر انداخته است.
بدترین خوراکی‌هایی که باعث اضافه وزن می‌شوند اگر می‌خواهید سالم‌تر زندگی کنید باید تغذیه‌ی مناسبی در پیش بگیرید و از مصرف مواد غذایی نامناسب دوری کنید. در این مقاله چند نمونه از بدترین خوراکی و نوشیدنی‌ها را عنوان می‌کنیم و توصیه می‌کنیم این‌ها را از سبد خریدتان حذف کنید.
برای سوزاندن کالری یک قوطی نوشابه چقدر باید بدویم؟ محققان آمریکایی می گویند: برای سوزاندن کالری یک قوطی نوشابه باید چهار مایل (6.437 کیلومتر) دوید.