نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  فوت های کوزه گری برای یک چای خوش طعم فوت های کوزه گری برای یک چای خوش طعمفراموش نكنید گ...

  بهار نارنج، برای رفع تپش قلب مفید است بهارنارنج همان گل های درخت نارنج است که دارای بوی ...

  صبح و ظهر و شب امتحان چه بخوریم؟ سال‌ها پیش، وقتی ما مثل خیلی از خواننده‌های این صف...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

علل چاقی دختران چیست؟ در این روزگار که هر روز تعداد آدم‌های چاق بیشتر از لاغرها می‌شود، محققان پیوسته در حال پژوهش و انجام آزمایش‌های مختلف هستند تا علت چاق شدن افراد را تشخیص داده و بتوانند براساس این نتایج، راه‌های درمان‌ موثرتر و سریع‌تر این معضل را پیدا کنند.
مواد غذایی لازم برای از بین بردن چروک پوست خداوند نعمت‌هایی در اختیار ما قرار داده که با پیری و چین و چروک پوست مقابله کرده و زیبایی و شادابی آن را حفظ می‌کند. لازمه داشتن بدنی سالم و پوستی زیبا در تغذیه مناسب و سالم است.
سبزیجات غنی از پروتئین را بشناسید پروتئین به عنوان جزء مهمی از ساختار هر سلول برای ادامه حیات بدن ضروری و برای رشد و حفظ سلامت حائز اهمیت است.
تحمل بوی بد سیر و پیاز، ارزشش را دارد از درمان سرطان گرفته تا بهبودی بیماری های قلبی عروقی ، خوردن سیر و پیاز مزایایی دارد که ارزش تحمل بوی بد آنها را به انسان می دهد . خانم شوارتز ، پزشک خانواده می گوید : « خوردن سیر و پیاز را هیچگاه ترک نکنید چون خاصیت درمانی زیادی دارند و این حرف که پیاز را از غذا جدا کنید را هم به کلی فراموش کنید . با توجه به قدرت درمانی این مواد مغذی ، باید مقدار مصرف آنها را در سبد غذایی خانواده بیشتر کنید . »