نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  چاره‌ای برای پرخوری استرسی هر كسی كه در پیتزا یا بستنی دنبال آرامش می گردد می...

  لواشک چاق می کند یا لاغر؟ مدیر گروه تغذیه بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران گف...

  زمان مناسب برای پخت گوشت و مرغ یخ زده پایگاه خبری لقمه: متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: ز...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آیا گرانی نان به تهران هم می رسد؟/ تغییر قیمت نان از سوی استاندارها پایگاه خبری لقمه: نان قوت غالب مردم بوده و پس از ۳ سال قیمت آن در بعضی استان‌های کشور افزایش یافته است؛ در مشهد نان بربری از ۱,۱۵۰ تومان با افزایش حدود ۴۳ درصدی به ۱,۶۵۰ تومان در یک هفته اخیر رسیده است.
میوه‌هایی که قرآن کریم به آنها اشاره کرده در نوع خود بی‌نظیر است رئیس دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خصوص فلسفه حیات نباتی و گیاهی قرآن کریم، ابراز داشت انجیر و زیتون سردسته گیاهانی هستند که در قرآن عنوان شده‌اند گویی هر کدام از گیاهان و میوه‌های قرآنی، کلیدی در درمان بسیاری از بیماری‌ها به شمار می‌روند.
خواص و فواید بی شمار چای زنجبیل لقمه: گیاه درمانی رویکردی جدید در درمان بیماری‌هاست و اگر توسط اهل فن آن تجویز شود، بهترین راه رفع ناخوشی‌هاست. تغذیه به روش سنتی، اولویت بخش عمده‌ای از جمعیت هند است و علاقه شدیدی به نوشیدنی‌ها بویژه چای دارند. یکی از این نوشیدنی‌های مورد علاقه آن‌ها، چای زنجبیل است که خواص زیادی دارد.
بستنی لاکچری برای میلیاردرها از جنس الماس ! پایگاه خبری لقمه: امروزه لاچکری بودن و خرید محصولات گران قیمت مد روز دنیا شده، از این رو برخی افراد بستنی با قیمت نجومی از الماس و ورق طلا تولید کرده اند و آن را به پولدارها می فروشند.