نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  اختلالات خوردن در قرن 21 گریبان گیر زنان باردار و ورزشکاران پایگاه خبری لقمه: وجود اختلالات خوردن احتمال نازای...

  چه بستنی‌ و چه‌ساندویچی بخوریم‌ تا بیمار نشویم؟ لقمه: فصل تابستان آغاز شده؛ مدرسه‌ها تعطیل می‌شود،...

  مقابله با زوال عقل با روغن زیتون یک مطالعه اولیه نشان می دهد افرادی که با افزایش سن...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

مخرب‌ترین شیوه‌های كاهش وزن پای صحبت بسیاری از افراد كه می‌نشینیم، بر این باور هستند كه بهترین رژیم غذایی ممكن را در پیش گرفته‌اند و توانسته‌اند به زعم خودشان معجزه‌ای را بیافرینند زیرا در طول یك هفته چند كیلوگرم از وزنشان و چند سانتی‌متر از سایز دور كمر‌شان را كاهش داده‌اند در حالی كه به عقیده متخصصان تغذیه، این اشتباه‌ترین باور ممكن و نادرست‌ترین شیوه‌ای است كه افراد در پیش می‌گیرند و گاهی سلامت خود را به خطر می‌اندازند...
توصیه‌های سرآشپز برای کاهش مصرف نمک همه می‌دانیم که مصرف بیش از اندازه‌ی نمک برای سلامتی خوب نیست. امروزه سرآشپزهای حرفه‌ای با علم به این موضوع سعی دارند در عین تهیه‌ی غذاهای خوشمزه، میزان سدیم (نمک) استفاده شده در غذاهایشان را کاهش دهند.
چگونه بدون ورزش کالری زیادی بسوزانیم؟ همه شما از فواید بی شمار ورزش مطلع هستید و می‌دانید که به هیچ بهانه‌ای نباید از ورزش کردن سر باز زد. اما به هر حال روشهایی هم وجود دارند که بدون ورزش نیز بتوانید کالری بیشتری بسوزانید.
نارنجی بخور، سبز نفس بکش این روزها که آسمان شهرهای بزرگ پر شده از آلاینده‌های مختلف و اطراف‌مان هم پر شده از افرادی که سیگار از دست‌شان نمی‌افتد، تنها کاری که ‌می‌توان کرد رعایت بهداشت زندگی است و تغذیه سالم تا ریه‌های‌مان از گزند این‌همه آسیب در امان باشد.