نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  انگور سردردآور است انگور کالری کمی‌دارد و سرشار از ویتامین C و فیبر ا...

  8 غذا که مغز را جوان و سالم نگه می‌دارد فرتوتی، آلزایمر و کاهش حافظه ناشی از افزایش سن:این...

  حرارت،خواص ماهی را کم نمی‌کند؟ ماهی جزو خوراکی‌‌هایی است که برای مصرف، حتما به پخ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آیا با خوردن لواشک و آلوچه لاغر می شویم؟ قره قروت، آلوچه و لواشک از محبوب ترین تنقلات به شمار می روند. این خوراکی ها مانند بسیاری از مواد غذایی هم فوایدی دارند و هم مضراتی.
خوراکی های مضر برای دندان در ایام عید مسلما هیچ کدام از ما دوست نداریم هر شش ماه یکبار به دندانپژشکی برویم. اما معاینه های دندانپزشکی به بدی درد دندان و تحمل هزینه های بالای پر کردن یا عصب کشی نیستند. در کنار این معاینات باید در تغذیه خود نیز سلامت دندان هایمان را در نظر داشته باشیم.
در رژیم چه اشتباهاتی نکنیم؟ محققان فهرست رایج‌ترین اشتباهات را در رژیم‌های لاغری تهیه کردند.رژیم غذایی لاغری و اشتباهات را در رژیم‌های لاغری و رایج‌ترین اشتباهی که افراد در برنامه کاهش وزن و لاغری خود مرتکب می‌شوند محاسبه غلط کالری مصرفی در برنامه رژیم غذایی است.بد‌ترین روش برای شروع رژیم غذایی لاغری کاهش ناگهانی میزان کربوهیدرات و در نتیجه از دست دادن مایع زیادی از بدن می‌باشد.
سوسیس و کالباس فاسد را چگونه تشخیص دهیم؟ دلایل مضر بودن گوشت فراوری شده پایگاه خبری لقمه: در این مطلب راه های تشخیص سوسیس کالباس فاسد، مضرات محصولات تاریخ گذشته و دلایل اصلی مضر بودن گوشت های فراوری شده بیان شده است.