نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  چرا خوردن به موقع شام اهمیت دارد؟ پزشکان معتقدند: علاوه بر فاکتور مهم انتخاب مواد خو...

  اختلالات خوردن کدامند پایگاه خبری لقمه: اختلالات خوردن دسته‌ای از اختلال...

  خوراکی هایی که زنان را سرد می کند مزاج زنان سردتر از مردان است و برای حفظ سلامتی خو...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

کاهش چربی خون با گیاهان سطح بالای چربی یا کلسترول خون می‌تواند باعث عوارضی مانند آترواسکلروز (سفت و شکسته شدن عروق)، فشار خون بالا، بیماری‌های قلبی و عروقی، افزایش شانس ابتلا به سکته مغزی، کبد چرب و... شود.
مقصود از فایده‌های نهفته در نوشابه‌های الکلی خداوند متعال اراده فرمود تا با بیان واژه «منافع للناس» در آیه 219 سوره بقره، بندگانش را مورد آزمایش قرار دهد که تا چه حد می‌توانند خود را از گناه نوشیدن خمر و لذت و طرب ظاهری آن حفظ کنند.
آبلیموهای بی‌نام و نشان و قیمت‌های بی‌سر و سامان علی‌رغم تاکید سازمان غذا و دارو و انجمن صنفی صنعت آبلیمو مبنی بر پاک‌سازی بازار از آبلیموهای غیر استاندارد و تعیین قیمت مصوب، هنوز آبلیمو‌های بی‌نام و نشان زیادی در بازار به چشم می‌خورند.
بفرمایید دسر​ خانگی همه خانم‌ها دوست دارند برای مهمانی‌هایشان بهترین غذا و دسر را آماده کنند و البته تزئین آن هم برایشان اهمیت زیادی دارد اما شاید خیلی هم با این کار آشنا نباشند و به همین دلیل ترجیح بدهند اصلا به این کار فکر نکنند. در حالی که درست کردن بعضی از این غذاها و دسرها و تزئین آنها کار خیلی سختی هم نیست و براحتی می‌توان آن را انجام داد و به پایان رساند.